וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיא מתקרב: ערן זהבי כבש את שערו ה-24 בליגה הסינית, גם סבע הרשית

הסקורר הישראלי העלה את גוואנגז'ו R&F ליתרון 0:1 על ג'יאנגסו מבישול של סבע, שכבש לאחר מכן את ה-1:2 מבישול של זהבי (הוחלף בדקה ה-63)

צילום: ארסנל

ערן זהבי ממשיך בכושר הכיבוש המצוין שלו, כשהיום (שישי) כבש שער נוסף במדי גוואנגז'ו R&F הסינית ב-2:2 שלה מול ג'יאנגסו, המדורגת חמישית, במסגרת המחזור ה-21 בליגה הסינית. בדקה ה-21 זהבי קיבל כדור ברחבה מחברו הישראלי דיא סבע, חלף על פני המגן שלו, הצליח להשתחרר מהלחץ של ההגנה והשלים את המבצע האישי הנאה עם כדור ברשת, כדי להעניק לקבוצתו יתרון 0:1 מול ג'יאנגסו.

לאחר מכן אלכס טישיירה הצליח לאזן בדקה ה-27 ולקבוע 1:1. סבע כבש בדקה ה-49 את שערו העשירי בליגה העונה. הקשר מסר לזהבי, שהחזיר לו וסבע נותר חופשי מול השער וגלגל בקלות עם רגל שמאל מצד ימין לפינה הרחוקה את ה-1:2. בדקה ה-55 הצליח אדר לאזן עם נגיחה מתוך הרחבה וקבע 2:2. בדקה ה-63 זהבי הוחלף באופן נדיר.

עבור זהבי זה היה שערו ה-24 העונה ב-20 משחקים בלבד. כידוע, בשיא של הליגה הסינית מחזיק אלקסון - 28 כיבושים. אחרי המשחק הזה לזהבי ייוותרו עוד תשעה משחקים על מנת לשבור את השיא. סבע, שכבש העונה 9 שערים בסין, רשם את הבישול השישי שלו.

קצב הכיבושים של זהבי בסין מרשים. הסקורר הישראלי הגיע ל-90 שערים למרות שהוא נמצא בעיצומה של העונה הרביעית שלו בליגה המקומית, בעוד אלקסון טיפס ל-98 כיבושים עם רזומה של שבע עונות בליגה. זהבי כבש למעלה מ-20 שערים בכל אחת משלוש העונות האחרונות.

הבעיה היא שלגוואנגז'ו יש הגנה מקרטעת, שעד למשחק היום ספגה הכי הרבה שערים בליגה (50, לעומת 43 שספגה הקבוצה מהמקום האחרון). השיא השלילי בליגה הסינית הוא של ליאונינג, שספגה 74 שערים ב-2017.

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. GettyImages
את השיא של אלמליח הוא כבר שבר. עכשיו גם את של סין? זהבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully