וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: רביעייה להפועל עכו, תוצאות 0:0 למכבי פתח תקוה ובני סכנין

בן אז'ובל הבקיע ב-0:4 של עכו על נוף הגליל, שתי היורדות לא הצליחו לכבוש. ניצחונות להפועל ראשון לציון, הפועל קטמון והפועל רמת גן

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של בית"ר ירושלים על הפועל רעננה בגביע הטוטו

קבוצות הליגה הלאומית ערכו הערב (חמישי) משחק רשמי ראשון בעונת 2019/20, כשכל 16 הקבוצות שיחקו במחזור הפתיחה של גביע הטוטו, אבל חמש מהצפוניות (בני סכנין, מכבי אחי נצרת, הפועל נוף הגליל, הפועל עכו והפועל עפולה) לא קיבלו את אישור בקרת התקציבים. שמונת המשחקים הניבו 11 שערים ושלוש תוצאות 0:0.

בית א'

הפועל עכו הביסה את הפועל נוף הגליל 0:4, כשבן אז'ובל שחזר אחרי עונת השאלה בהפועל חיפה הבקיע את השער השני בדקה ה-48. רז טוויזר כבש לפניו (15) ועזת חלאיילה (55) וגיתאי סופר (74) אחריו. היורדת בני סכנין נפרדה ב-0:0 ממכבי אחי נצרת, כאשר גם שתיהן כאמור עדיין לא העבירו סגל בבקרה.

בית ב'

היורדת הנוספת מליגת העל, מכבי פתח תקוה, התארחה אצל הפועל עפולה ולא הצליחה לכבוש ב-0:0 שבו תאי בריבו ישב על הספסל. גם היריבה העירונית הפועל פתח תקוה סיימה ב-0:0 את משחקה הביתי מול הפועל ניר רמת השרון.

בית ג'

בקרב העולות, הפועל אום אל פאחם ומ.ס. כפר קאסם נפרדו ב-1:1. המארחת הובילה משער של ניב סרדל בדקה ה-26, אבל מוחמד סאבר השווה ארבע דקות לסיום. גם דובב גבאי, עוז ראלי וטאדאס קיאנסקאס ערכו בכורה בהרכב אום אל פאחם. מודו ג'ובה, הזר שקודם מקבוצת הנוער, העניק להפועל רמת גן יתרון בדקה ה-26 בחוץ על בני לוד של אסי דומב במשחק המקביל, ומאיר כהן 0:2 בדקה ה-73.

בית ד'

שחקן הרכש אנס דאבור כבש בהופעת הבכורה וסידר לבעלים החדש עמוס לוזון ולהפועל ראשון לציון 0:1 על הפועל אשקלון שבונה קבוצה בהדרכתו של מוטי איוניר אחרי שנכנסה להליך פירוק. גם הפועל קטמון קיבלה שערים משחקניה החדשים, כשרועי פדידה הצעיר (10) ושרון זיסו בפנדל (63) קבעו 0:2 בטדי מול בית"ר תל אביב בת ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully