וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קשר פורטוגלי על סף סיכום, דודי תירם מועמד

1.8.2019 / 10:11

פרנסיסקו ג'וניור ששיחק בליגה הדנית אשתקד, צפוי לחתום בימים הקרובים. בקבוצה יבדקו אפשרות להחתים את אקס נתניה, שעזב את קבוצתו אסטרה

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

הקשר הפורטוגלי פרנסיסקו סנטוס ג'וניור סיכם עקרונית את מרבית הפרטים בהפועל חיפה וההערכה היא שיחתום בימים הקרובים ויצטרף לקבוצה. הקשר, ששיחק בקבוצה ונדיסל מדנמרק בעונה החולפת, סיכם את מרבית הפרטים בלילה החולף וכעת נותרו רק פרטים אחרונים וקטנים לסגור כדי להשלים את העסקה. המאמן חיים סילבס לחץ מאוד להחתים אותו והוא זה שאמור להיות במרכז הקישור לצידו של קווין טאפוקו.

מלבד הקשר, בחיפה רוצים לצרף גם בלם ומגן שמאלי. במועדון מנסים לשכנע את קרלוס קוויאר שלא לפרוש אך זה לא החליט סופית. גם שיר צדק מועדף על ידי סילבס, אבל הבלם נמצא במבוי סתום בשיחות שלו מול הפועל באר שבע על פיצוי שיקבל אם יסכים לעזוב. במקביל, ביממה האחרונה עלתה האפשרות לצרף את דודי תירם. בקבוצה יבדקו את העניין לעומק ולאחר שהצוות המקצועי יקבל החלטה אם הוא מעוניין בבלם שעזב את אסטרה גור'ג'יו אתמול, יחלו במועדון במשא ומתן רשמי מולו.

העובדה שמדובר בשחקן חופשי שעלות השכר שלו תהיה נמוכה ככל הנראה מזו של צדק, עשויה להוביל בסופו של דבר לכך שבחיפה ינסו לקדם מהלך שכזה. בעמדת המגן השמאלי העדיפות היא למתן בלטקסה ממכבי תל אביב, כשגם אופציה של מגן זר נשקלת.

דודי תירם שחקן מכבי נתניה מול עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
ילבש את מדי הפועל חיפה בקרוב? דודי תירם/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully