וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל תומאס הפך לתופס המרוויח ביותר ב-NFL

הכוכב של ניו אורלינס זכה להארכת חוזה על סך 100 מיליון דולר לחמש שנים. לברון בירך

מייקל תומאס ניו אורלינס סיינטס. AP
שבר שיאים. תומאס/AP

מייקל תומאס הפך היום (רביעי) לתופס המרוויח ביותר ב-NFL לאחר שהגיע לסיכום עם קבוצתו ניו אורלינס על הארכת חוזה לחמש שנים נוספות תמורת 100 מיליון דולר, 61 מתוכם מובטחים. לתומאס נותרה עוד שנה אחת בחוזה המקורי ולמעשה, הוא יהיה כעת חלק מהסיינטס לכל הפחות עד סוף עונת 2024.

במסגרת החוזה הקיים, תומאס ירוויח העונה רק 1.148 מיליון דולר בשנה האחרונה של חוזה הרוקי שלו. הוא לא התייצב לתחילת מחנה האימונים של הקבוצה והמתין עד שזו תעניק לו חוזה חדש וארוך טווח, מה שאכן קרה לבסוף.

לאחר שפורסמו הדברים, אפילו לברון ג'יימס פרגן וצייץ: "ברכות אח קטן! מגיע לך בהחלט. תמשיך ככה ואל תתפשר על שום דבר פחות מגדולה".

321 התפיסות של תומאס בשלוש עונותיו הראשונות בליגה ניפצו לרסיסים את שיא כל הזמנים בו החזיק לפניו אודל בקהאם ג'וניור, 288. לפני שנשלח בטרייד לקליבלנד, OBJ קיבל מניו יורק ג'איינטס הארכת חוזה של כ-18 מיליון דולר לשנה, כך שהתופס של ניו אורלינס עקף אותו וגם שבר את שיא המועדון לשחק שאיננו קוורטרבק, כאשר השיא הקודם היה שייך לטייט אנד ג'ימי גרהאם, שקיבל חוזה על סך כ-10 מיליון דולר לעונה. תומאס קבע שיאי מועדון בעונה החולפת עם 125 תפיסות ו-1,405 יארד ורשם תשעה טאצ'דאונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully