וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאן בנימין קוגל מונה לתפקיד אחראי כושר גופני בנבחרת ישראל

הגרמני (40) שעבד כמאמן כושר בנבחרת גרמניה בין 2010 ל-2018 והיה שותף לזכייה במונדיאל, יחליף את ריקארדו פרוייטי האיטלקי

מאמן הכושר של נבחרת גרמניה לשעבר בנג'מין קוגל. GettyImages
יאן בנימין קוגל בנבחרת גרמניה/GettyImages

מינוי מרשים לנבחרת ישראל: יאן בנימין קוגל הגרמני, שעבד כמאמן כושר בנבחרת גרמניה בין השנים 2010 ל-2018 והיה שותף לזכייה במונדיאל ב-2014, מונה היום (רביעי) לתפקיד אחראי הכושר הגופני בנבחרת ובהתאחדות. קוגל מחליף את ריקארדו פרוייטי האיטלקי, ומלבד העבודה עם הנבחרת הבוגרת ונבחרות נוספות, הוא ייקח חלק בבניית התכניות להדרכת מאמני כושר במסגרת השינוי שמובילה ההתאחדות.

קוגל בן ה-40 היה מאמן הכושר של נבחרת גרמניה במשך שמונה שנים, וגם עבד בפ.צ. קלן, ורדר ברמן ורד בול זלצבורג האוסטרית. קוגל אמר אחרי הצטרפותו: "אני מצפה לעבוד במסגרת הפרויקט המרגש הזה. ישראל היא מדינת כדורגל שאפתנית ובדיונים שלי עם ווילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג הגדרנו כבר את הצעדים הראשונים שננקוט כדי להבטיח תנאים אופטימליים לקידום נושא הכושר הגופני, היכולות הגופניות ותפיסת התחום בישראל. במקביל, המטרה היא להוביל יחד עם הרצוג את נבחרת ישראל להכנה הפיסיולוגית האופטימלית להמשך הקמפיין במוקדמות אליפות אירופה 2020".

מאמן הכושר של פ.צ. קלן לשעבר בנג'מין קוגל. GettyImages
בנג'מין קוגל בפ.צ. קלן/GettyImages

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות: "אנחנו ממשיכים במחויבות שלנו להעמיד לרשות נבחרת ישראל הבוגרת ולרשות המנהל הטכני של ההתאחדות, ווילי רוטנשטיינר, את הכלים ואת האנשים הטובים ביותר לקידום הנבחרת, השחקן הישראלי והענף, וההצטרפות של קוגל היא נדבך מרכזי בהקשר הזה. אין לי ספק שנבחרת ישראל תהנה מבעל מקצוע מוביל, איכותי ושאפתני כבר לקראת צמד המשחקים בספטמבר מול צפון מקדוניה וסלובניה, בתקווה שהדבר יתרום משמעותית לסיכויי ההעפלה שלנו לטורניר גמר יורו 2020".

וילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני: "ההצטרפות של קוגל היא צעד משמעותי קדימה בכל הקשור לכושר גופני בנבחרות ישראל וביכולת שלנו לחנך ולפתח במסגרת הקורסים השונים שמעבירה ההתאחדות בנושא. הניסיון העצום שלו בנבחרת גרמניה ובקבוצות אירופיות בכירות מעיד על היותו איש מקצוע מהדרגה הראשונה ועבור הכדורגל הישראלי ונבחרת ישראל זאת בשורה מצוינת. הודיתי לריקרדו פרוייטי על העבודה שלו אתנו בשנה האחרונה ואיחלתי לו הצלחה בעבודתו בקבוצתו ברומניה. ריקרדו היה משמעותי בהתקדמות של הנבחרת בנושא הכושר הגופני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully