וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - שטרסבורג: שועה צפוי לפתוח, בלבול: "מאמין שאפשר לעבור"

31.7.2019 / 20:40

מאמן מכבי חיפה אופטימי לפני הגומלין נגד שטרסבורג (ה', 20:00, ספורט 4), בו הירוקים צריכים לנצח 0:2 או יותר. בלבול: "עשיתי כבר מהפכים בחיים שלי, ננסה להפתיע"

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

מכבי חיפה ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין מחר (חמישי, 20:00, ספורט 4) נגד שטרסבורג הצרפתית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה אירופית. כזכור, הירוקים הפסידו 3:1 במשחק הראשון בצרפת ויצטרכו לנצח 0:2 או יותר באצטדיון בחיפה כדי להעפיל לשלב הבא.

למרות ההיעדרות של עאיד חבשי המורחק, מרקו בלבול ימשיך עם מערך שלושת הבלמים ומי שיחליף אותו יהיה אליסון דוס סנטוס. למעלה מ-15 אלף כרטיסים כבר נמכרו ובמועדון מקווים שהאיצטדיון יהיה כמעט מלא, מה שיעניק דחיפה לשחקנים. בצוות המקצועי של הירוקים יש התלבטות בין ירדן שועה למוחמד עוואד ודולב חזיזה, כשאחד מהשלושה יפתח בהרכב. על פי האימון המסכם, נראה כי שועה יהיה זה שיפתח.

מרקו בלבול אמר: "במשחק הראשון היה לנו חצי ראשון פנטסטי, היינו יותר מסוכנים והבקענו שער. החצי השני היה קשה מאוד, הם לחצו אותנו לשער וכבשו. אנחנו מכירים אותם טוב, עשינו הכנה מצוינת. השחקנים מוכנים ומאמינים בעצמם, הגישה שלהם טובה והם מבינים שזה משחק חשוב. לא יהיה קל לנצח את שטרסבורג 0:2, היא קבוצה מאוד חזקה. שטרסבורג היא למעשה ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל. עשיתי כבר מהפכים בחיים שלי, אני מאמין שאפשר לעשות את זה וזאת המטרה שלנו. נצטרך להיות בשיא שלנו. ננסה להפתיע ולהלחיץ אותם".

מקסים פלקושצ'נקו שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
ישמח לכבוש פעם נוספת. מקסים פלקושצ'נקו/לילך וייס רוזנברג

המאמן אישר שאליסון דוס סנטוס יפתח מחר כבלם במקום עאיד חבשי המורחק: "דוס סנטוס נראה טוב באימונים, הוא עובד טוב, והוא ישחק מחר". מקסים פלקשוצ'נקו, שכבש את שער החוץ במשחק הראשון, הוסיף: "אני רוצה לנצח בכל משחק. נבוא כמו שאנחנו באים לכל משחק, ניתן את המאה אחוז ואני מקווה שנצליח לעבור לשלב הבא. ברור שזה לא יהיה קל, שטרסבורג קבוצה חזקה מאוד". על מרקו בלבול: "הוא תמיד הקרין עלינו ווינריות ולימד אותנו שאסור לפחד מאף קבוצה".

מאמן שטרסבורג, תיירי לורי, אמר במסיבת העיתונאים: "התוצאה נזילה, בכדורגל דברים יכולים להשתנות בדקה אחת. יהיה קשה מאוד, ראינו במחצית הראשונה אצלנו שמכבי חיפה קבוצה טובה. המטרה שלנו? ניצחון. לא נתלונן אם נסיים בתיקו, ואם נפסיד אני מקווה שזה יהיה רק 1:0". על האווירה הצפויה באצטדיון: "ברור שאני מקווה שיהיה מלא, אנחנו נהנים מזה. מקווה שהקהל יזכה לראות משחק טוב". לבסוף, לורי גם דיבר על עניין איסור דגלי ישראל במשחק הראשון ואמר: "אני מצטער על כך, אבל זאת הייתה החלטה של המשטרה".

הצרפתים עדיין יחסרו את המגן הימני הפצוע קני לאלה. מנגד, למרות שטסו עם סגל חסר יחסית, הם קיבלו בחזרה את הקפטן סטפן מיטרוביץ' שריצה עונש הרחקה במשחק הראשון, כמו גם את הקשר איברהימה סיסוקו שקיבל מנוחה אחרי אליפות אירופה לנבחרות צעירות.

מכבי חיפה, הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, עופרי ארד, רמי גרשון, סאן מנחם, נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו, יובל אשכנזי, ירדן שועה, ניקיטה רוקאביצה.

שטרסבורג, הרכב משוער: מאץ סלס, איסמעיל ענבה, סטפן מיטרוביץ', לאמין קונה, אלכסנדר ג'יקו, ליונל קארול, ז'אן ריקנר בלגארד, ז'ונאס מרטן, אדריאן תומאסון, נונו דה קוסטה, לודוביק אז'ורק.

יואב איתיאל מוסיף שהמשטרה ערכה היערכות לקראת המשחק, וביקש מהאוהדים להקדים את בואם לאצטדיון עקב בידוק קפדני הצפוי בכניסה. בנוסף, המשטרה המליצה להשתמש בתחבורה ציבורית על ידי שימוש ברכבת ישראל או במטרונית.

עוד בוואלה!

הבלם הצרפתי-יהודי ז'וליאן בן חיים יחל בהתרשמות במכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully