וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח השיפוט: "ניסו אביטן פלט לעבר השופטים 'איזה בדיחה'"

31.7.2019 / 8:51

מאמן הפועל תל אביב הורחק בהפסד לאשדוד בשל הדברים ששמע השופט הרביעי. המאמן התרשם מפרנסיס קיירמה, האדומים ישאילו את רונאלדו ואסקס ויפנו מקום לזר?

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

אוהד אסולין, ששפט אמש (שלישי) את המשחק בין מ.ס אשדוד להפועל תל אביב (2:3), ציין בדו"ח המשחק כי מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן פלט לעבר צוות השופטים "איזה בדיחה" לאחר הרחקת מרווין פירסמן ובעקבות הדברים הוא הורחק. אביטן טען אחרת ואמר: "הייתה עבירה אך מי שנתן את המכה קודם היה השחקן של אשדוד". השופט הרביעי שלומי בן אברהם הוא זה שטען כי שמע דברים אחרים. אביטן לא ינהל את המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון במושבה כאשר דן רומן צפוי לעמוד על הקווים. מרווין פירסמן המורחק ייעדר וצפוי להיות מורחק לפחות לשני משחקים.

המאמן התרשם מהקשר פרנסיס קיירמה ויקבל החלטה לגביו בעוד מספר אימונים. בהפועל ירצו לבדוק אם יוכלו להשאיל את רונאלדו ואסקס הצעיר ולפנות מקום לזר, היות והמאמן לא מוותר על האפשרות להתחזק בחלוץ. מעבר לכך, בהפועל תל אביב עדיין חוששים כי אוראל דגני יעזוב לפני העונה והמועמד העיקרי להחליפו נותר שיר צדק.

ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
לא יעמוד על הקווים מול בית"ר. ניסו אביטן/לירון מולדובן

בנוגע ליכולת אתמול, בצוות המקצועי היו רגועים בסך הכל. אביטן אמר בסיום: "המשחק נגמר לא טוב מבחינתנו. ממשחק קל שהיה בשליטה מוחלטת והיינו צריכים להגדיל את התוצאה עשינו המון טעויות בסוף ושילמנו מחיר יקר. עדיין, אני חושב שאנחנו משחקים לא רע, השחקנים מבינים מה אני רוצה והשחקנים יצטרכו לתרגם את זה לתוצאות".

עוד בוואלה!

ניסו אביטן: "בטח ימציאו משהו כדי להצדיק את ההרחקה שלי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully