וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "בטח ימציאו משהו כדי להצדיק את ההרחקה שלי"

30.7.2019 / 22:42

מאמן הפועל תל אביב היה מאוכזב אחרי ה-3:2 לאשדוד וההרחקה שלו: "השיפוט? אני בוחר לחייך". גוזלן: "יש לי פה בית חם"

ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
כעס בסיום. אביטן/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד ניצחה הערב (שלישי) 2:3 את הפועל תל אביב במסגרת המחזור השני בבית ב' של גביע הטוטו. האדומים הובילו כבר 0:2 בזכות שערים של רז כהן (8) והנבחן פרנסיס קיירמה (45+1). שובל גוזלן נכנס כמחליף בדקה ה-60 והיה אחראי למהפך. החלוץ כבש (74), סחט פנדל אותו ניצל שלומי אזולאי (87) ובמהלכו הורחק מרווין פרסמן בשל העבירה וניסו אביטן. גוזלן גם השלים את המהפך עם שער בדקה ה-91 וגרם לגיסו הזמר משה פרץ ביציע לחייך חיוך רחב.

שובל גוזלן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
גיבור המהפך. גוזלן/לירון מולדובן

מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן זעם בסיום ואמר: "הורחקתי על יציאה מהאזור הטכני וכמו שאני מכיר את השופטים הם יוסיפו משהו כדי להצדיק את ההרחקה. אתם ישבתם חצי מטר ממני ותגידו לי אם שמעתם משהו אחר. אני בטוח שהם ימציאו משהו. השיפוט? אני בוחר לחייך. הייתה דעיכה משמעותית ביכולת שלנו. עשינו טעות קריטית בדקה ה-87, הם חזרו למשחק ואז היה בלגן אחד גדול. אין חששות לקראת ההמשך. מראש תכננו את חלוקת הדקות בין השחקנים. אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאות. אם על כל יציאה מהאזור הטכני ירחיקו מאמן, אז יהיה פה מעניין".

מאמן אשדוד רוני אוואט: "לא תכננתי בכלל לעמוד על הקווים, אני בהליך של החלמה מאיזשהו משהו. הרגשתי צורך להיות קרוב לשחקנים. אני שמח מאוד שעשינו את המהפך, זה היה לא פשוט. נקווה מאוד שזה ייתן לנו תחושה טובה וביטחון שאנחנו מסוגלים לחזור מפיגור, משהו שלא אפיין בעבר את אשדוד. אני מרוצה מזה. פיראס הצטרף אלינו לפני שנסענו למחנה. גם הוא וגם נאור עבודי, יש לנו הרבה שחקנים שעקבנו אחריהם. שובל זה לא שחקן שאני צריך להציג, הוא יודע את העבודה. הוא היה 60 דקות בחוץ והבין מה אפשר לעשות. הוא בא לקבל את הכדור כל הזמן בתוך החורים. זה משחק ראשון של העונה, יש לנו עוד חוסרים שצריך להשלים, היו פה נבחנים. יש לנו עוד דרך ארוכה, אנחנו לא מסתנוורים מניצחון כזה או אחר. זה טוב שחזרנו מפיגור, אבל יש עוד הרבה דברים שצריך לשפר".

שובל גוזלן: "גם רוני דיבר איתי לפני שצריך לבוא ולשחרר את המשחק. אני שמח שעשיתי את זה, הקבוצה כולה עשתה את זה על הצד הטוב ביותר. יש הרבה דברים לשפר, זה רק משחק ראשון. הייתה לי בעיה עם השחרור מקפריסין, יש לי קצת בעיה בברך, הכול בסדר עם זה שלא פתחתי היום. אני למדתי בקריירה היחסית קצרה שלי שלא צריך לחשוב יותר מדי רחוק, שלב-שלב. יש לי פה בית חם ומקום שנותן לי הרבה ביטחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
משה פרץ זמר צופה במשחק של גיסו שובל גוזלן בין מ.ס. אשדוד לבין הפועל תל אביב. לירון מולדובן
יכול לחייך חיוך רחב אחרי ההופעה של גוזלן. משה פרץ/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully