וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מכבי תל אביב החתימה לעונה אחת את קווינסי אייסי

31.7.2019 / 9:08

הצהובים מתקרבים להשלמת הסגל: הפאוור פורוורד בן ה-28, ששיחק שש שנים ב-NBA עד שנפלט אשתקד ובין היתר שיתף פעולה עם עומרי כספי, יחליף את ג'וני אובריאנט

שחקני נבחרת העתודה פלייר/צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי קיץ ארוך ומתיש, מכבי תל אביב מתקרבת להשלמת הסגל. הבוקר (רביעי) החתימו הצהובים את קווינסי אייסי, שימלא את החלל שהותיר ג'וני אובריאנט בעמדת הפאוור פורוורד, ובכך יוותרו שתי משבצות פנויות בעמדת הרכז ובעמדת הפורוורד.

"קווינסי אייסי הוא שחקן מנוסה מאוד ואיכותי מה-NBA", אמר מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס לאתר הרשמי של מכביתל אביב לאחר ההכרזה על ההחתמה. "אני שמח מאוד ומרוצה מההצטרפות שלו למועדון שלנו".

"אני נרגש ללבוש את גופיית מכבי, להביא תשוקה, רוח לחימה ואנרגיה לכל משחק במאבק שלנו לנצח ולהביא הצלחה", אמר אייסי עצמו. "אני מוכן לצאת לדרך, להביא ניצחונות. אני מוכן להגיע לתל אביב עם המשפחה ולהצטרף כבר לאוהדים".

קווינסי אייסי פיניקס. AP
בהיכל יהנו מהטמפרמנט שלו. קווינסי אייסי/AP

אייסי (28, 2.01) נפלט בעונה האחרונה מה-NBA אחרי כשש שנים, שבמהלכן שיחק בשש קבוצות ובין היתר שיתף פעולה עם עומרי כספי בסקרמנטו קינגס. במהלך תקופתו בליגה הטובה בעולם הוא הופיע ב-337 משחקים ותרם 4.9 נקודות ו-3.5 ריבאונדים ב-16 דקות.

לשיאו בארה"ב הגיע אייסי בימיו בברוקלין נטס, כששיחק באופן קבוע לאורך עונה וחצי ורשם 6.1 נקודות ו-3.6 ריבאונדים. את העונה החולפת לא מצא את מקומו בליגה, והופיע רק עשר פעמים מתוקף חוזה זמני בפיניקס סאנס. הוא עבר לסין, ועזב אותה אחרי משחק אחד במדי שנז'ן לאופרדס.

בשונה מג'וני אובריאנט שאותו הוא מחליף, אייסי נחשב לשחקן עם אוריינטציה הגנתית. למעשה מרבית הקריירה תופקד אייסי כסנטר, אולם בשנים האחרונות הוא עשה התאמות כדי לעשות הסבה לעמדת הפאוור פורוורד, והוסיף קליעה סבירה מחוץ לקשת. כך או כך, הוא נחשב גם לשחקן חם מזג, ובעבר היה מעורב בכמה תגרות במהלך משחקים ב-NBA.

כעת מונה סגל מכבי תל אביב 11 שחקנים: הקו האחורי (לפני החתמתו של גארד זר נוסף) כולל את נייט וולטרס, סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומאו, אלייזה בריאנט, דני אבדיה ויובל זוסמן, ובעמדות הפנים ישחקו אנג'לו קלויארו, ג'ייק כהן, טאריק בלאק, אותלו האנטר וטאריק בלאק, נוסף על פורוורד שלא הוחתם עדיין - כשהסיכויים גבוהים שעמדה זו תאויש על ידי כספי.

עוד בוואלה!

האפשרויות ב-NBA מצטמצמות: עומרי כספי מתקרב לחזרה למכבי תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully