וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרבור באוור נשלח בטרייד מקליבלנד לסינסינטי

יומיים אחרי שהתעמת עם המאמן טרי פרנקונה לאחר שהוחלף, המגיש הועבר לקבוצה השנייה של אוהיו בטרייד משולש שכלל גם את סן דייגו. יאסייל פויג מגיע לאינדיאנס תמורתו

טרבור באוור קליבלנד אינדיאנס. AP
התעצבן ונשלח בטרייד. באוור/AP

קליבלנד אינדיאנס נלחמת על מקומה בפלייאוף ה-MLB אבל הלילה (בין שלישי לרביעי), יממה לפני הטרייד דדליין, היא שלחה את אחד המגישים הטובים ביותר שלה, ובליגה כולה, בטרייד.

טרבור באוור עבר לסינסינטי ותמורתו יגיעו לקליבלנד האאוטפילדרים יאסייל פויג ופרנמיל רייס, כאשר גם סן דייגו מעורבת בעסקה המשולמת הזו ותקבל פרוספקט.

באוור אומנם לא מבריק מדי השנה, עם מאזן 8:9 ו-ERA של 3.79, אבל הוא נחשב למגיש איכותי ומחזיק בחוזה לעונה וחצי. שעות ספורות לפני שנשלח בטרייד הוא התבשר על ידי הליגה כי יספוג קנס על כך שביום ראשון, כאשר הוחלף במשחק נגד קנזס סיטי, הוא השליך בעצבים את הכדור אל מעבר לחומה בסנטרפילד במקום להעניק אותו כמקובל למאמן, טרי פרנקונה. לאחר אותו משחק תקף פרנקונה את התנהגותו של באוור ומאותו רגע התגברו השמועות על הטרייד.

פויג אגב, עזב את סינסינטי בסערה, שבעה חודשים בלבד לאחר שהגיע בטרייד מהדודג'רס. האאוטפילד שחבט העונה ל-22 הומראנים והכניס 61 ריצות הורחק מהמשחק מול פיטסבורג לאחר מהומת ענק באינינג התשיעי, כאשר הטרייד עליו כבר פורסם והוא למעשה לא היה יותר חלק מהרדס בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully