וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקרה של חזרה לסדרות: חצי הגמר וגמר הפלייאוף לא ייכללו במינויים

30.7.2019 / 17:44

דירקטוריון המנהלת יתכנס לאישור חוקי הזרים והצעות נוספות יעלו לדיון: הקדמת תום מועד ההעברות וקיום טורניר נוסף באמצע העונה

עריכת וידאו: מתן חדד

דירקטוריון מנהלת הליגה יתכנס מחר (רביעי) כדי לדון באישור המתווה שהציע משרד הספורט בנוגע לחוקי הזרים, הישראלים והמתאזרחים בשנים הבאות. אלא שלהסכמות בנושאים הללו יהיו השלכות גם על נושאים נוספים.

אם המתווה יעבור ברוב קולות, ליגת העל עשויה לעבור שינוי מיידי בפורמט כבר בעונה הקרובה ולחזור לסדרות פלייאוף - כשכל השלבים (רבע גמר, חצי גמר וגמר) ייערכו בשיטת הטוב משלושה משחקים. העונה הסדירה תקוצר, ובתום שני סיבובים יחולקו 12 הקבוצות לבית עליון ולבית תחתון.

* על פי הצעת המנהלת, סדרות חצי הגמר והגמר לא ייכללו במינוי העונתי לאוהדים. המנויים יקבלו עדיפות, אך ייאלצו לרכוש כרטיסים מכיסם לשלבי ההכרעה (בין שניים לארבעה משחקי בית) בניגוד למה שהיה בעבר, כששיטת הפלייאוף עוד הייתה נהוגה בישראל.

* חלק מהקבוצות העלו דרישה שבניגוד למשחקי הליגה הרגילים, במהלך סדרת פלייאוף לא תתאפשר רוטציה בין הזרים. כלומר, קבוצה שמחזיקה במספר זרים מעבר למכסה המותרת, תצטרף לבחור מראש את אלו שישמשו אותה לאורך הסדרה כולה ולא תוכל להחליף ביניהם.

* ביטול הסיבוב השלישי יוביל לירידה במספר המשחקים של כל הקבוצות, והטווח המקסימלי יגיע ל-36 בלבד (כולל סדרות מלאות), בעוד שבעונה שעברה הוא עמד על 40. כדי לכפר על כך, מציעה המנהלת לקיים טורניר נוסף של גביע הליגה בחודש דצמבר.

* סוף לחלון ההעברות הבלתי נגמר: על פי בקשת ארגון השחקנים, סגירת החלון תיקבע בסוף חודש פברואר.

אוהדי מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ייאלצו לרכוש כרטיסים?/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully