וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה החתימה את קורי פישר

הרכז (31, 1.86) מגיע לישראל אחרי עונה טובה במדי מנרסה הספרדית (11.8 נקודות ו-4.5 אסיסטים). שיחק גם בריטאס וילנה, בורגוס, ציבונה זאגרב ובדאלונה. נדב זילברשטיין: "יתרום לנו רבות מיכולתו המקצועית וניסיונו הרב"

עריכת וידאו: מתן חדד

עירוני נס ציונה מתחזקת. הקבוצה של נדב זילברשטיין החתימה היום (שלישי) את הרכז קורי פישר (31, 1.86)/ פישר מגיע לקבוצה אחרי ששיחק בעונה שעברה במנרסה מליגת ה- ACB הספרדית. הגארד המנוסה רשם בעונה שעבר ממוצעים יפים של 11.8 נקודות ו-4.5 אסיסטים ב-25 דק' משחק. את העונה החל פישר בפרובנס הצרפתית, שם רשם ממוצעים של 10 נקודות ו-3.4 אסיסטים.

פישר בוגר מכללת וילנובה היוקרתית. הוא עבר בליגות הבכירות באירופה כששיחק בריטאס וילנה, בורגוס, ציבונה זאגרב וחובנטוד בדאלונה. פישר מצטרף לסגל הישראלי שכולל את : טל דן, גולן גוט, רביב לימונד, ליאור קררה ורביב פיטשון.

נדב זילברשטיין: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של קורי למשפחת נס ציונה ובטוח שיתרום לנו רבות מיכולתו המקצועית ומניסיונו הרב אותו צבר בליגות הבכירות באירופה. הצטרפותו מהווה צעד משמעותי נוסף לבניית קבוצה אטרקטיבית שקהל אוהדיה יהנה ממנה מאוד בעונה הקרובה".

* עודד ברנדווין חתם במכבי אשדוד, שתהיה הקבוצה התשיעית בקריירה שלו. הגארד בן ה-31 (1.79 מ') שיחק בעבר בבני השרון, הפועל עפולה, גלבוע/גליל, עירוני נהריה, הפועל תל אביב, מכבי ראשון לציון, מכבי חיפה ועירוני נס ציונה. ברנדווין אמר אחרי החתימה: "אני שמח על ההזדמנות להגיע למועדון ומצפה מאוד להכיר את הצוות, השחקנים וכמובן את האוהדים הנהדרים. מחכה להתחיל בעבודה הקשה שלפנינו על מנת לעמוד במטרות שלנו. שתהיה עונה נפלאה ומוצלחת, יאללה אשדוד".

* אשדוד ממשיכה לעבוד במרץ והודיעה גם על החתמתו של צוף בן משה, שאמר: "אני שמח להצטרף ולא יכול לחכות שתתחיל העונה. אעשה כל מה שצריך לעשות כדי לעזור לקבוצה להשיג את המטרות, יאללה אשדוד".

קורי פישר עירוני נס ציונה. אתר רשמי
מהליגה הספרדית לנס ציונה. קורי פישר/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully