וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "וייסמן יכול לעשות עונה מצוינת, הוא בחר היטב"

החלוץ הישראלי עושה כותרות באוסטריה, מאמן הנבחרת החמיא על הבחירה בוולפסברגר. וייסמן: "זה המקום בו רציתי להיות"

עריכה: מתן חדד

שון וייסמן נמצא בתקופה הטובה ביותר בקריירה שלו. לפני כמה חודשים הוא סיים את עונת 2018/19 כחלוץ המוביל של מכבי חיפה, כבש בצרורות והוזמן לנבחרת ישראל, וב-10 הימים האחרונים הוא כבש 4 שערים בשני המשחקים הרשמיים הראשונים שלו בוולפסברגר האוסטרית.

הספתח שלו באוסטריה, ביחד עם הזכרונות מעומר דמארי (מודל אוסטריה וינה) ומונס דאבור, גרם לאוהדי הכדורגל האוסטרי סקרנות רבה. הערב (שני) הוא כבר הגיע לכותרת הראשית ב"סקיי ספורטס אוסטריה" עם ריאיון שערך.

"עכשיו אני בסדר", אמר וייסמן שנפצע בעינו במהלך הניצחון על אדמירה ונלקח לבית החולים , "אתמול הרגשתי לא כל כך טוב, אבל היום אני רואה בבהירות וזה הדבר הכי חשוב. אני רוצה לחזור לאימונים ביום רביעי ולשחק ביום שבת".

שחקני וולפסברגר חוגגים עם שון וייסמן. GettyImages
שלב הבתים של הליגה האירופית קרץ לו. וייסמן/GettyImages

החלוץ בן ה-23, שכבש צמד במחזור הפתיחה של העונה, סיפר על ההגעה לוולפסברגר: "קראתי הרבה על המועדון ועל הקבוצה. דיברתי בטלפון כמה פעמים עם המאמן גרהארד שטרובר ואני מאמין בפילוסופיה של וולפסברגר. בעונה שעברה הקבוצה עשתה עבודה נהדרת והבטיחה את ההעפלה שלה לשלב הבתים של הליגה האירופית. זה מקום שבו רציתי להיות".

אחרי הצמד שהוא כבש ביום שבת, וייסמן זכה למחמאות רבות מאנדי הרצוג, ששימש כפרשן באולפן "סקיי ספורטס אוסטריה". החלוץ הישראלי אמר היום: "הרצוג הוא זה שזימן אותי לנבחרת ודיברתי איתו הרבה על הבונדסליגה האוסטרית ועל הכדורגל כאן. יש לי יחסים טובים מאוד איתו, אני חושב שהוא מאמן מצוין שיעזור מאוד לנבחרת ישראל".

הרצוג עצמו אמר היום לתקשורת האוסטרית: "זו יכולה להיות עונה מצוינת עבור שון, הוא יוכל להראות כמה הוא טוב על במה אירופית. הבחירה שלו בוולפסברגר הייתה מצוינת, הוא מתאים לסגנון המשחק שלה. אם הוא ימשיך ככה כמובן שהוא יהיה אופציה עבור נבחרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully