וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלפון וגיל סיירו בבלומפילד: "יהווה אטרקציה לכל אוהדי הכדורגל במדינת ישראל"

יו"ר מנהלת הליגות ומ"מ יו"ר ההתאחדות התלהבו מהעבודה על האצטדיון המשופץ: "אצטדיון שנבחרת ישראל צריכה לשחק בו"

עיריית תל אביב יפו

בווידאו: הדמיית אצטדיון בלומפילד

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, ומ"מ יו"ר ההתאחדות דודי גיל, סיירו הערב (שני) באצטדיון בלומפילד וזכו להסברים מצד מנכ"ל עיריית תל אביב מנחם לייבה על שלבי הסיום לקראת פתיחתו הצפויה של האצטדיון. אל הסיור הצטרפו מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר, הסמנכ"ל אבי לוי וראש אגף לוגיסטיקה משה עגייב.

ארז כלפון, יו"ר המנהלת, אמר: "הגענו לכאן היום בכדי לבחון מקרוב את קצב התקדמות העבודות. חשוב לנו מאוד שהאיצטדיון ייפתח בזמן על מנת שמועדונים הנערכים למכירת המינויים יוכלו לעמוד בהתחיבויות לקהל האוהדים הגדול שלהם ולפתור את מצוקת האיצטדיונים של הקבוצות התל-אביביות. מנכ"ל העירייה מר מנחם לייבה שב ואישר את התחייבות העירייה כי העבודה על האיצטדיון תסתיים בזמן לפתיחת העונה ב-24 לאוגוסט והבעתי בפניו את שביעות רצוני מהתחייבות זאת. זה המקום להודות לעירייה על העבודה המאומצת, מסביב לשעון, שאת תוצאותיה ניתן בהחלט לראות כבר כעת בשטח. אין ספק שאיצטדיון בלומפילד המחודש המרשים בעיצובו יהווה אטרקציה לכל אוהדי הכדורגל במדינת ישראל ואני בטוח שמשפחות רבות יגיעו למשחקים ויהנו מחווית צפיה בעונה הבאה".

יושב ראש מנהלת הליגות, ארז כלפון, ממלא מקום יושב ראש ההתאחדות לכדורגל דודי גיל בסיור באצטדיון בלומפילד. יח"צ,
דודי גיל וארז כלפון בסיור בבלומפילד/יח"צ

מו"מ יו"ר ההתאחדות, דודי גיל, הוסיף: "בלומפילד החדש יצטרף לרשימת אצטדיונים מובילה בכדורגל הישראלי, שמכבדת את כל הבאים בשעריהם - שחקנים, אנשי מקצוע, שופטים ומעל לכל אוהדים ואוהדות - ויעניק חוויית צפייה ברמה אירופית גבוהה. נעשה כאן מאמץ עצום מצד עיריית תל אביב וגורמי הביצוע כדי להעמיד אצטדיון חדיש, מזמין וראוי לעיר מובילה כמו תל אביב ולטובת הקבוצות הבכירות שלה. ברור שההצטרפות של בלומפילד למגרשי ליגת העל תסייע בהפחתת העומסים על אצטדיונים כמו נתניה והמושבה ואני תקווה כי המשימה תושלם במועד. חשוב לומר, כי גם אם יהיה עיכוב בפתיחה הרשמית, מסיבה כזאת או אחרת, נכון שנביט כולנו אל העתיד ועל שנים רבות שצפויות לאוהבי המשחק באצטדיון הנפלא הזה עם המורשת ההיסטורית המחייבת שלו. בלומפילד החדש הוא בהחלט אצטדיון שנבחרת ישראל צריכה לשחק בו ולארח יריבות כבר בקמפיין מוקדמות גביע העולם 2022 וגם האפשרות לקיים בו את גמר גביע המדינה לעונת 2019/20 תיבחן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully