וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקזחסטן חוששים: "הבלמים של קייראט איטיים ובאר שבע מאוד מהירה"

שחקן העבר של קייראט, עלי עלייב, מודאג לקראת הגומלין: "צריך לכבוש שער מהיר, אבל לפני הכל: להיזהר מהמתפרצות של היריבה"

קובי אליהו

הפועל באר שבע נמצאת בדרכה לקזחסטן, שם היא תפגוש ביום חמישי (17:30) את קייראט אלמטי למשחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית. לקבוצה מבירת הנגב יש יתרון 0:2 מהמשחק הראשון ולמרות שבקבוצה הקזחית היו מעודדים מהיכולת הההתקפית במשחק באצטדיון טרנר, ההגנה גורמת להם לנדודי שינה.

שחקן העבר, עלי עלייב, שהתחיל את הקריירה בקייראט ושיחק במדיה תשע שנים אמר: "לראדה דוגאליץ' ואלדוס אחמטוב (שני הבלמים) יש איכויות. לשניהם משחק ראש טוב והם טובים באחד על אחד, אבל הם חלשים מול קבוצות שמשחקות על התקפות מתפרצות. כשאתה משחק במערך עם שני בלמים, אתה צריך שהם יהיו מהירים. לדעתי זה סיכון וקייראט צריכה לפתוח עם שלושה בלמים".

עלייב הוסיף: "התקפות המעבר של הפועל באר שבע במשחק הראשון הראו כמה מסוכנים שחקני הכנף שלה. אני חושב שלקייראט עדיין יש סיכוי. היא צריכה לכבוש שער מהיר ולא לעשות טעויות, אבל לפני הכל - להיזהר מהמתפרצות של באר שבע".

העיתונאי סרגיי רייליאן הוסיף דברים דומים: "קייראט שיחקה טוב יותר ממה שציפיתי במשחק הראשון. החלק השלילי היה משחק ההגנה וקייראט אפשרה לשחקנים של באר שבע להיכנס לרחבה יותר מדי בקלות. בגלל מזג האוויר, לא קל לשחק בישראל בקיץ. במחצית השנייה שחקני ההגנה נראו מותשים ועשו טעויות".

נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
בקייראט חוששים מאוד מהמהירות של באר שבע/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully