וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס רודריגז נחת בישראל

כוכב העבר ופרשן ESPN הצטרף לבת זוגו, הזמרת ג'ניפר לופז, לקראת הופעתה בפארק הירקון. צפו בג'יי לו מפתיעה את איי רוד בתא השידור לכבוד יום הולדתו

אלכס רודריגז עם ג'ניפר לופז בישראל. ינון בן ארי, אתר רשמי
אגדת בייסבול בארץ הקודש. א-רוד וג'יי לו בישראל/אתר רשמי, ינון בן ארי

כוכב העבר של ה-MLB והפרשן בהווה, אלכס רודריגז, נחת היום (שלישי) בישראל עם ארוסתו, הזמרת ג'ניפר לופז, לקראת הופעתה, שתתקיים בפארק הירקון ביום חמישי בערב.

רודריגז, שהחל את הקריירה בסיאטל ב-1994 וממנה עבר לטקסס ב-2001, מוכר לחובבי הספורט בעיקר מהעשור וקצת אותו העביר בניו יורק יאנקיז, שם הפך לאחד השמות הכי מפורסמים בבייסבול.

למרות שהושעה לשנה שלמה ב-2014 לאחר שהודה בשימוש בחומרים אסורים, איי רוד נחשב לאחד מגדולי השחקנים אי פעם וסיים את הקריירה עם אליפות אחת, שלושה תארי MVP ו-696 הומראנים, מקום רביעי בכל הזמנים.

הוא פרש במפתיע במהלך עונת 2016 והחל לצאת עם לופז, המבוגרת ממנו בשש שנים, כחצי שנה לאחר מכן. השניים הכריזו בחודש מרץ האחרון על אירוסיהם, אך מועד לחתונה טרם נמסר. רודריגז חגג יום הולדת 44 ביום שבת וג'יי לו, יחד עם התאומות שלה מקס ואמה (בנותיו של הזמר והשחקן מארק אנתוני), הפתיעו אותו בתא השידור של ESPN עם עוגה, במהלך שידור המשחק בפנווי פארק בין האלופה בוסטון רד סוקס לאקסית של איי רוד, ניו יורק יאנקיז.

לופז תמשיך מישראל להופעות במוסקבה וטורקיה, אך טרם נודע האם רודריגז יצטרף אליה גם ליעדים אלה, או יחזור לארצות הברית.

אלכס רודריגז עם ג'ניפר לופז. באדיבות מלון דן, אתר רשמי
צעדים ראשונים בארץ הקודש/אתר רשמי, באדיבות מלון דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully