וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי ג'יי גרין נפצע, יחמיץ את פתיחת העונה

כוכב סינסינטי נפגע כבר באימון הראשון של המחנה, שנערך על משטח רעוע. הארכת חוזה גדולה לבובי ואגנר בסיאטל

איי ג'יי גרין סינסינטי בנגאלס. AP
צרות לבנגאלס. גרין/AP

עונת ה-NFL מתקרבת במהרה וקצת יותר מחודש לפני הפתיחה, סינסינטי בנגאלס קיבלה הלילה (בין ראשון לשני) בשורות רעות: התופס הכוכב של הקבוצה, איי ג'יי גרין, שנפצע באימון הראשון של המחנה ביום שבת, סובל מקרע ברצועות בקרסול השמאלי וייעדר בין שישה לשמונה שבועות.

מעבר לעובדה שגרין יחמיץ בשל כך את כל המחנה, הוא גם לא צפוי להיות כשיר למשחק פתיחת העונה של הקבוצה מאוהיו, שתתארח ב-8 בספטמבר אצל סיאטל.

גרין הורד מכר הדשא בשבת עם אלונקה. הקבוצה התאמנה באצטדיון של אוניברסיטת דייטון באוהיו, בו נערך משחק ה-NFL הראשון אי פעם ב-1920, כחלק מחגיגות 100 השנים לליגה, אך תנאי כר הדשא היו רעים במיוחד. למרות זאת, הבנגאלס החליטו בסופו של דבר לקיים את האימון בו נפצע גרין. שאר האימונים יתקיימו בסינסינטי.

גרין בן ה-30 החמיץ בעונה שעברה שבעה משחקים בשל פציעה באגודל ואם אכן יפספס את משחק הפתיחה השנה, לכל הפחות, הרי שזו תהיה הפעם השלישית בארבע העונות האחרונות בה הוא לא מצליח לשחק בכל 16 המחזורים של העונה הסדירה. הבנגאלס יארחו את סן פרנסיסקו בשבוע המשחקים השני של העונה ויקוו לקבל את גרין כשיר עד אז.

*** בובי ואגנר, הליינבקר הנהדר של סיאטל ואחד השרידים האחרונים להגנת הפאר שבנתה הקבוצה בעשור הנוכחי, סיכם אתמול סופסוף על הארכת החוזה שלו וירוויח 54 מיליון דולר בשלוש שנים, כולל 40.2 מיליון מובטחים. הוא הפך בכך לליינבקר הפנימי המרוויח ביותר ב-NFL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully