וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שיפור גדול במצבו של ספורי, שצפוי לפתוח מול קייראט

29.7.2019 / 6:40

הקשר שכבש ונפצע מול הקזחים במשחק הראשון, ערך אמש אימון מלא וצפוי להמשיך בהרכב. חנן ממן עדיין לא כשיר. בקבוצה ממשיכים לחפש קשר אחורי זר, בלם כרגע לא על הפרק

קובי אליהו

רמזי ספורי ערך אמש (ראשון) אימון מלא והוא צפוי להמריא אחר הצהריים לקזחסטן לקראת המשחק מול קייראט אלמטי ביום חמישי במסגרת הגומלין של סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. ספורי נפצע כזכור ביום חמישי כבר בתחילת המשחק בכתפו וטופל באמצעות כדורים אנטי דלקתיים שהיטיבו את מצבו ובהפועל באר שבע שמחו אמש לראות שהשחקן התאמן בצורה מלאה אחרי שחש הטבה גדולה במצבו.

ספורי צפוי לפתוח בהרכב ביום חמישי כאשר נראה שהמאמן ברק בכר ישמור על הרכב כמעט זהה לזה שפתח מול הקזחים בניצחון שהושג בטרנר ביום חמישי (0:2). מי שיישאר בארץ ולא יטוס עם הקבוצה אחר הצהריים הוא חנן ממן שעדיין לא מצליח להתגבר על פציעתו בשרירי המפשעה.

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
יהיה כשיר לגומלין. רמזי ספורי/קובי אליהו

בהפועל באר שבע לא ממהרים להחתים בלם והכוונה כרגע היא דווקא לצרף קשר אחורי זר שישדרג את מרכז השדה. בקבוצה עדיין חושבים שמיגל ויטור, לואי טהא, עמית ביטון ומרואן קבהא שיכול גם לשחק כבלם, יכולים להתמודד עם העמדה הזו. במידה שתשתנה ההחלטה אוראל דגני ואיתן טיבי יבואו בחשבון.

להנהלת המועדון נמאס להגיב לשחקנים שעזבו אחרי שלא היו בתכניות ונאלצו להתאמן בנפרד בשבועות האחרונים. "כל שחקן שעזב, לא הפסיד שקל בחוזהו. יתרה מזאת שחקנים אפילו הרוויחו מזה שקיבלו פיצוי מבאר שבע וחתמו במקום אחר. אז על מה בדיוק שחקנים מתלוננים? הרי הפועל באר שבע לא גרמה להם להפסדים כספיים", אמרו במועדון.

עוד בוואלה!

אובידיו הובאן: "אוהדי באר שבע מבקשים לנצח את מכבי תל אביב בשבילם"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully