וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש שנים אחרי, הפרטים נחשפים: כך פספסה מידלסברו את אנגולו קאנטה

אוהד בורו נסע לחופשה בנורמנדי וצפה בקשר קון דאז, הוא צייץ והמליץ לקבוצה לשלוח סקאוטים לעקוב אחריו. מה קרה בהמשך?

מתוך טוויטר

מידלסברו פספסה את ההזדמנות לרכוש את אנגולו קאנטה אחרי שאוהד שלה הסב את תשומת ליבה אל שחקן קון ב-2013. האוהד דניס אבוט היה בחופשה בנורמנדי שבצרפת והלך לצפות במשחק של קון, שם ראה והתרשם מהקשר שהיה אז בן 22. האוהד צייץ ותייג את בורו שכדאי לקבוצה לשלוח סקאוטים כדי לעקוב אחריו.

אבוט כתב אז, ב-19 באוגוסט 2013: "הסקאוטים של בורו: תגידו לטוני מואברי (שאימן אז את הקבוצה) לבדוק את קשר קון אנגולו קאנטה לפני שוונגר ישיג אותו. שחקן מהטופ של הטופ". חשבון הטוויטר של בורו לא התעלם מההמלצה וכתב לאוהד: "העברנו את זה לסקאוטים שלנו, תודה דניס". אז האוהד הגיב וכתב: "זה נהדר. הוא שחקן יצירתי מדהים, זוכה להרבה מחמאות מהתקשורת ומשאר השחקנים". ובורו שוב ענתה לו: "תודה דניס, הסקאוטים שלנו יבדקו".

הקשר הצרפתי נותר לאחר מכן שתי עונות נוספות בקון לפני שעבר ללסטר באוגוסט 2015 תמורת 5.6 מיליון ליש"ט. קאנטה היה אחד מהשחקנים המובילים של השועלים בזכייה הסנסציונית שלהם באליפות ב-2015/16 ונמכר לצ'לסי תמורת 32 מיליון ליש"ט. הקשר זכה עם צ'לסי באליפות, גביע ובליגה האירופית בשלוש עונות שם וכמובן זכה גם בגביע העולם עם צרפת ב-2018.

שחקן צ'לסי אנגולו קאנטה. GettyImages
איזה פספוס של בורו. קאנטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully