וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "אני נמצא במקום שקט ואני שמח מאוד להיות בו"

28.7.2019 / 21:37

מאמן עירוני קרית שמונה נשמע מרוצה אחרי ה-1:2 מול הפועל חדרה בגביע הטוטו. ג'יימס: "מרגיש טוב". גוטמן: "מעודד מהמחצית השנייה"

אוסטין אג'ידה שוער הפועל חדרה מול ג'יימס שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ג'יימס/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה פתחה הערב (ראשון) את עונת 2019/20 עם 1:2 מול הפועל חדרה בחוץ, במסגרת המחזור הראשון בבית א' של גביע הטוטו. ג'יימס כבש ראשון (24) ואז הגיע שער עצמי של שגיב סולומון (43) שסידרו 0:2 לצפוניים. יהונתן לוי צימק אחרי טעות גדולה של זיגוס ברטקוס (88).

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את הפועל חדרה

מסאי דגו מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
דגו/ברני ארדוב

מסאי דגו, מאמן עירוני קרית שמונה: "התכוננו לזה כמו אל משחק ליגה, אבל עדיין אנחנו עם רגליים על הקרקע, יש עוד הרבה עבודה. התעייפנו קצת במחצית השנייה, נמשיך לעבוד. יש פה חבר'ה צעירים שבאים לכל אימון ועובדים קשה, אני מקווה שעד הליגה נגיע מוכנים. ג'ון רואיס אמר שהרגיש טיפה את שריר הירך האחורי, הוא אמור להיות השחקן המוביל שלנו בהתקפה. ג'יימס עדיין ב-60-70 אחוזים מהכושר שלו, עשינו מאמצים גדולים להביא אותו ואני מקווה שייתן את המספרים שלו גם בליגה. ביום רביעי יש לנו משחק מול קבוצה מצוינת כמו מכבי נתניה ונעשה הכול כדי לנצח. אני נמצא במקום שקט ואני שמח להיות בו".

ג'יימס, כובש השער הראשון: "אני מרגיש טוב. זה היה משחק טוב שלי, קיבלו אותי כאן יפה ואני מנסה לעשות את המקסימום. הייתה לי פגישה עם מסאי לפני שהגעתי, הוא אמר שראה אותי באזרבייג'אן והבטחתי לו שאעשה את הכול כדי להצליח. המטרה שלי היא להצליח עם הקבוצה, להשיג תארים ולכבוש כמה שיותר שערים".

אורי גוטמן, מאמן הפועל חדרה: "זו רק ההתחלה, אני יכול להיות מעודד מהמחצית השנייה שהשחקנים באו ונלחמו עד הסוף כדי לחזור למשחק, כאילו זה גמר גביע. לקחתי את זה בחשבון, זה חלק מההכנה לליגה מבחינתנו. המחצית הראשונה מתחלקת מהגול הראשון שספגנו ואחריו. אני מקווה שנראה חדרה יותר טובה בהמשך. הבלם החדש ג'ונתן סיסה אמור לנחות הערב ואין לי ספק שהוא יעזור לנו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully