וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נאפולי הביסה 0:3 את ליברפול, ליון ניצחה 1:2 את ארסנל

אינסינייה, מיליק ויונס כבשו מול אלופת אירופה שחסרה את אליסון ושלישיית ההתקפה. צמד של מוסא דמבלה הביך את התותחנים בגביע האמירויות

מתוך טוויטר

חודש יולי כמעט מאחורינו, ופתיחת הליגות ברחבי אירופה ממש מעבר לפינה. היום (ראשון) נערכו מספר משחקי ידידות מסקרנים, כשבמוקד עמד ניצחונה של נאפולי 0:3 על אלופת אירופה ליברפול. מילאן הפסידה 1:0 לבנפיקה בגביע האלופות בארה"ב. ליון הפתיעה את ארסנל עם 1:2 בגביע האמירויות המסורתי. צ'לסי גברה 3:4 על רדינג.

ארקדיוש מיליק נאפולי. רויטרס
ניצחון קליל. שחקני נאפולי עם ארקדיוש מיליק/רויטרס

ליברפול - נאפולי 3:0

אלופת אירופה חסרה את אליסון ושלישיית המחץ ההתקפית, והובסה על ידי הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי במשחק הידידות באדינבורו. נאפולי עלתה בהרכב כמעט מלא, אמנם ללא קאלידו קוליבאלי אבל עם הרכש קוסטאס מנולאס במרכז ההגנה, וכבר בדקה ה-17 לורנצו אינסינייה העלה אותה ליתרון במבצע אישי יפה. הקפטן בישל את השני לארקדיוש מיליק שהבקיע בגלישה בדקה ה-29, ואת השער השלישי דחק מקרוב המחליף אמין יונס בדקה ה-52. ביום ראשון הבא, במשחק מגן הקהילה מול מנצ'סטר סיטי, ליברפול כבר עשויה להופיע בהרכב מלא.

בנפיקה - מילאן 0:1

אחרי ה-1:0 מול באיירן מינכן, מילאן שוב נחלה הפסד על חודו של גול מול הפורטוגלים, שמצידם נותרו מושלמים בגביע האלופות המסורתי. מרקו ג'אמפאולו עלה בהרכב די חזק עם פיונטק, סאמו, סוסו וצ'לאנוילו, אבל עדל טעארבט הכריע עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-70. הרוסונרי ייפרדו מהמפעל עם משחק מול מנצ'סטר יונייטד החזקה, בתקווה אם לא לנצח, לפחות להשיג שער ראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מוסא דמבלה שחקן ליון מול שקודראן מוסטפי שחקן ארסנל. רויטרס
הצגה באמירויות. מוסא דמבלה מול מוסטאפי/רויטרס

ארסנל - ליון 2:1

גם העובדה שארסנל מארחת את טורניר האמירויות המסורתי, לא עזרה לה יותר מדי מול ליון שלא נבהלה מפיגור מוקדם ונעזרה בצמד של מוסא דמבלה הנהדר כדי לרשום ניצחון יוקרתי מבחינתה. אונאי אמרי פתח בהרכב חזק יחסית עם מחיטריאן, אובמיאנג ולקאזט שפתח בחוד מול האקסית, אך נפצע כבר בפתיחה והוחלף בדקה ה-13. אובמיאנג העלה את התותחנים ליתרון (35) עם דחיקה מתוך הרחבה אחרי כדור רוחב של מחיטריאן. בדקה ה-65 ממפיס דפאי עבר את השומר שלו והרים כדור אותו המשיך דמבלה בנגיחה פנימה. כעבור שמונה דקות השלים דמבלה את המהפך כששבר את מלכודת הנבדל וסיים מתפרצת ללא דופי.

פרנק למפארד מאמן צ'לסי. GettyImages
מאמן צ'לסי. תתחילו להתרגל/GettyImages

רידינג - צ'לסי 4:3

רידינג מליגת המשנה זכתה לביקור יוקרתי באצטדיונה הביתי וגם לא נפלה בהרבה מצ'לסי, שעוברת קיץ קשה ולא יכולה להתחזק בגלל עונש ההעברות שהוטל עליה. ג'וש בארט העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-12, אבל רוס בארקלי (22) ורוברט קנדי (42) הפכו עוד לפני ההפסקה. מייקל מוריסון השווה שוב בדקה ה-49, אבל צמד בזק של מייסון מאונט (57 ו-60) העלה את צ'לסי ל-2:4. סם בלדוק קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-71.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully