וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון החתימה את הפורוורד האמריקאי ריאן תומפסון

28.7.2019 / 17:08

הסמול פורוורד האמריקאי של אולם (31, 1.98) הוא המחליף של דקוואן ג'ונס. דרוקר: "יתרום לנו מניסיונו ויכולתו המקצועית"

עריכת וידאו: מתן חדד

עדכון ראשון: 10:47

הפועל חולון הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של זר ראשון בעידן שרון דרוקר. הסמול פורוורד האמריקאי ריאן תומפסון, שחקן מנוסה עם שמונה שנים ברזומה בכדורסל האירופי, חתם בקבוצה ויהיה מחליפו של דקוואן ג'ונס.

מאמן חולוניה שרון דרוקר התייחס להחתמתו של תומפסון: "אנחנו מקבלים בברכה את ריאן תומפסון, הבטחתי לו שהוא מגיע למשפחה סגולה, חמה, מחבקת ותומכת, אני בטוח שיתרום לנו מניסיונו ויכולתו המקצועית בכמה עמדות. ברוך הבא!".

תומפסון (31, 1.98), שחקנה של רטיופארם אולם הגרמנית בשנתיים החולפות, תרם אשתקד 8.4 נקודות ו-3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוקאפ - המפעל שבו הופיע בחמש משש העונות האחרונות. קודם לכן שיחק בטלקום בון, טרבזונספור, באמברג, אוסטנד, אלסטאר וברשיה.

בעונת 2015/16 תומפסון קיווה לעשות את קפיצת המדרגה בקריירה שלו, כשחתם בכוכב האדום בלגרד. הוא הספיק להופיע במדיה בשלב הראשון של היורוליג (4.8 נקודות), אבל נחתך מהקבוצה יחד עם גל מקל וסופוקליס שחורצאניטיס. הוא הוחלף בידי פורוורד אמריקאי אחר שזכה להכיר אחר כך היטב את ליגת העל, טרנס קינזי. תומפסון שיחק במכללת ריידר עם אחיו הגדול, ג'ייסון, אולם שנתיים לאחר שזה נבחר במקום ה-12 בדראפט, הוא לא הצליח להתברג בין 60 הנבחרים ובתום עונה אחת בליגת הפיתוח עבר לאירופה.

עוד בנושא

הפועל תל אביב החתימה את רודני פרוויס, סטו דגלאס חתם באשדוד
נואה דיקרסון חתם במכבי אשדוד, גם כרמל בוכמן מצטרף
יקום לתחייה? לליאור אליהו יש הזדמנות לפרוח שוב תחת גרינברג

ריאן תומפסון במדי אולם. GettyImages
היכרות עם מקל וסופו. ריאן תומפסון במדי אולם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully