וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודש וחצי: דיוויד אורטיז שוחרר מבית החולים

כוכב העבר ייעזר באחיות ורופא פרטי בתקופה הקרובה והשיקום שלו יימשך אחרי שעבר שלושה ניתוחים בעקבות הירי בו ביוני ברפובליקה הדומיניקנית

דייויד אורטיז בוסטון רד סוקס. Butch Dill, AP
השיקום יימשך. אורטיז/AP, Butch Dill

כחודש וחצי לאחר שנורה במהלך בילוי במועדון לילה בעיר הולדתו, סנטו דומינגו, בירת הרפובליקה הדומיניקנית, שוחרר הלילה (בין שבת לראשון) כוכב העבר בן ה-43 דיוויד אורטיז מבית החולים בבוסטון, בו שהה מאז ה-10 ביוני.

אורטיז עבר שלושה ניתוחים במסצ'וסטס ג'נרל הוספיטל במהלך השבועות האחרונים והוא יזכה לעזרה מאחים ואחיות במשרה מלאה ולביקורים מהרופא האישי שלו בתקופה הקרובה. "הוא ימשיך לעבור את כל הטיפול והשיקום על מנת להתאושש מהניתוחים מסרה משפחתו של אורטיז ל-ESPN.

אורטיז הועבר במטוס מיוחד ששלחו הרד סוקס לטיפול בבוסטון, יממה לאחר שנורה. במהלך הטיפול הראשוני שהוענק לו ברפובליקה הדומיניקנית, הרופאים נאלצו להסיר את כיס המרה וחלק מהמעי שלו, לפני שהוא הורשה לטוס לבוסטון.

עד כה עצרה המשטרה 14 חשודים שונים במעורבות בירי והיא ממשיכה לחפש אחר אחרים. בחודש שעבר טענו במשטרה המקומית כי סוחר סמים מקומי שילם 30 אלף דולר על ניסיון החיסול וכי אורטיז כלל לא היה המטרה, אלא מישהו ששהה עמו באותו שולחן במועדון הלילה. רבים פקפקו בתיאוריה הזו וטענו כי המשטרה מסרבת לחשוף את הסיבה האמיתית לירי, מתוך ניסיון להגן על אורטיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully