וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס זכתה במגן יוהאן קרויף אחרי 0:2 על פ.ס.וו איינדהובן

הדאבליסטית ניצחה בסופרקאפ את סגניתה שמתרכזת בגומלין מול באזל במוקדמות ליגת האלופות. דולברג כבש אחרי 35 שניות, בלינד הכפיל (53)

מתוך טוויטר

בווידאו: הדרמה של מסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ

אייאקס זכתה הערב (שבת) בגביע יוהאן קרויף, הלא הוא הסופרקאפ ההולנדי, לאחר שניצחה 0:2 את פ.ס.וו איינדהובן באצטדיון באמסטרדם. שתי הקבוצות הופיעו בהרכבים חסרים, אבל המארחת הייתה עדיפה וחגגה זכייה תשיעית במפעל הזה וראשונה מאז 2013.

מההרכב שפתח בחצי הגמר הדרמטי מול טוטנהאם הופיעו הפעם רק אנדרה אונאנה, דיילי בלינד, דושאן טאדיץ' ודוני ואן דה בק, אבל זה הספיק כאשר מארק ואן בומל העלה הרכב משני ושמר על כוכביו לקראת הגומלין מול באזל במוקדמות ליגת האלופות (מהפך דרמטי ו-2:3 ביתי ביום שלישי). כבר אחרי 35 שניות היה זה קספר דולברג הדני שנהנה ממסירה של ואן דה בק וכבש ללא בעיות. דיילי בלינד, שהוצב הפעם בקישור, הצטרף מהקו השני וירה פנימה בדקה ה-53, בזמן ששחקן של איינדהובן שכב פצוע על הדשא.

חכים זייש, שחזר אחרי אליפות אפריקה מאכזבת במדי נבחרת מרוקו, נכנס כמחליף במקום הרכש היקר קווינסי פרומס שערך בכורה. רזבאן מרין הרומני (12.5 מיליון יורו מסטנדרד ליאז') פתח בעמדה של פרנקי דה יונג בקישור והארגנטינאי ליסנדרו מרטינס אייש את המקום של הקפטן הקודם מתייס דה ליכט במרכז ההגנה.

שחקני אייאקס חוגגים זכייה במגן יוהאן קרויף. GettyImages
מתחילים עונה עם תואר. שחקני אייאקס/GettyImages
דיילי בלינד שחקן אייאקס. GettyImages
שער יפה. דיילי בלינד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully