וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: יום רע למרצדס במרוץ מטורף בהוקנהיים, ורשטאפן ניצח, פטל סיים שני

הגרנד פרי הגרמני סיפק את הסחורה עם המרוץ הכי מסעיר של העונה: המילטון זינק ראשון וסיים 11 לפני שקודם למקום התשיעי, בוטאס פרש אחרי תאונה וההולנדי הצעיר ניצח. פטל קפץ מהמקום ה-20 לשני

מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול, פורמולה 1. רויטרס
ניצחון שני העונה. מקס ורשטאפן/רויטרס

הגרנד פרי הגרמני סיפק היום (ראשון) את אחד המרוצים המסעירים של סבב הפורמולה 1 בשנים האחרונות ולבטח המרוץ המטורף של השנה. הגשם הבלתי פוסק והכניסה החוזרת של רכב הבטיחות הובילו לשינויים רבים בהובלה, לניסיונות עקיפה מפתיעים ולשבעה פורשים. בסופו של דבר היה זה מקס ורשטאפן ההולנדי ששימח אלפי כתומים ביציעים בהוקנהיים וחגג ניצחון שני העונה עבור רד בול.

מוליך הדירוג לואיס המילטון זינק אמנם מהפול פוזישן, אבל סיים במקום ה-11 וקודם רק לאחר מכן למקום התשיעי שזיכה אותו לפחות בשתי נקודות. אלוף העולם הבריטי נענש בגלל כניסה לאזור התדלוק מהצד הלא נכון, הצליח לחזור למקום הראשון, אבל הסתחרר עם המרצדס שלו ונסוג לאחור, כשלמזלו הדבר לא פגע ביתרונו בדירוג הנהגים, שאף צמח ל-41 נקודות. חברו לקבוצה ואלטרי בוטאס היה רביעי וניסה לעקוף את לאנס סטרול, אבל הכביש הרטוב פגע גם בו והוא איבד שליטה ויצא מהמרוץ בהקפה ה-57, לאכזבתם של אנשי מרצדס המתוסכלים. לפניו התנגשו במחסומים גם דניאל ריקיארדו, שארל לקלר וניקו הולקנברג שסיים בדמעות את המרוץ הביתי שלו.

גרמני אחר, סבסטיאן פטל מפרארי, סיפק את הנהיגה הטובה ביותר וקפץ מהמקום ה-20 והאחרון עד למקום השני. אלוף העולם לשעבר לא הצליח לסיים את מקצה הדירוג, אבל ביצע תמרונים נהדרים בגשם, התקדם למקום הרביעי ואחרי הכניסה האחרונה של רכב הבטיחות גם הצליח לעקוף את דניל קביאט הרוסי ואת סטרול. קביאט סיים שלישי והעניק לקבוצת טורו רוסו פודיום שני אי פעם בסבב, כשעבורו זה השלישי בקריירה והראשון מאז הגרנד פרי הסיני ב-2016.

שארל לקלר נהג קבוצת פרארי לאחר תאונה. רויטרס
קורבן אחת התאונות. שארל לקלר/רויטרס

"מדהים לנצח כאן", אמר ורשטאפן בסיום. "היה מאוד טריקי לקבל את ההחלטות הנכונות ביום כזה. כדי לסיים ראשון הייתי צריך לא לבצע טעויות. היה פיניש מדהים".

פטל שהתחיל אחרון וסיים שני: "אני פשוט שמח. לפני שרכב הבטיחות נכנס הבנתי שאני קצת יותר מהיר, ועשיתי מיד כמה מהלכים טובים. חשבתי כל הזמן על הרכב הבא ועל עוד אחד ועל עוד אחד".

דירוג הנהגים (אחרי 11 מרוצים):

1. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 225 נקודות
2. ואלטרי בוטאס (פינלנד, מרצדס) 184
3. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 136
4. סבסטיאן פטל (גרמניה, פרארי) 123
5. שארל לקלר (מונאקו, פרארי) 120

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סבסטיאן פטל נהג קבוצת פרארי, פורמולה 1. רויטרס
נהיגה כמעט מושלמת. סבסטיאן פטל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully