וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער פתחה את אליפות אירופה דרג ב' עם 46:93 על נורבגיה

נועם דוברת המדובר הצטיין עם 24 נקודות, רזיאל חיון הוסיף 12, והנבחרת של אורן אהרוני סימנה וי ראשון באליפות הנערכת באורדאה, רומניה. מחר ב-20:45: לוקסמבורג

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: נבחרת העתודה מתארחת בבית הנשיא

אחרי ההצלחה הגדולה של נבחרת העתודה, נבחרת הנוער של ישראל רוצה לרשום הישג משל עצמה ולחזור לדרג א' אחרי שלוש שנים. היום (שישי) היא פתחה את אליפות אירופה דרג ב' הנערכת באורדאה, רומניה, ברגל ימין עם ניצחון 46:93 על נבחרת נורבגיה. הנבחרת של אורן אהרוני פתחה את המשחק בסערה, עלתה ליתרון דו ספרתי בסיום הרבע הראשון בעזרת נועם דוברת המצוין, עצרה את היריבה על תשע נקודות בלבד ברבע השני, ודאגה שהמחצית השנייה תהיה כל כולה גארבג' טיים מתמשך. גם בדקות המתות ברבע האחרון סיפקו השחקנים מקצה הספסל את הסחורה, וסיימו את 12 הדקות האחרונות עם ריצת 11:31.

קלעו לנבחרת ישראל: נועם דוברת 24, רזיאל חיון 12, שחר לזר 10, טל פלד 9, דורי סהר 8 (8 ריב'), עמית אהרוני 7, יהונתן לוי 4, יונתן אטיאס 4, יהל מלמד 4, איתי גבע 4 (11 אס'), נועם אקריש 4, גלעד לוי 3.

מחר בשעה 20:45 תתמודד ישראל מול לוקסמבורג ובהמשך תפגוש את איסלנד, צ'כיה ובוסניה במסגרת בית ג'. השתיים הראשונות בבית יעלו למשחקי רבע הגמר, והנבחרות שיסיימו במקומות 1 עד 3 תעפלנה לדרג א.

נועם דוברת, נבחרת הנוער. מתוך אתר פיב"א, אתר רשמי
פתח ברגל ימין. נועם דוברת/אתר רשמי, מתוך אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully