וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמירה ההיסטורית של שחקן האוריולס

סטיבי ווילקרסון מבולטימור הפך בניצחון על האיינג'לס בתום 16 אינינגים ושש שעות וחצי לשחקן השדה הראשון בתולדות ה-MLB שמשיג שמירה

סטיבי ווילקרסון בולטימור אוריולס. AP
גם זו דרך לחגוג העונה. ווילקרסון/AP

עם מאזן 69:33, בולטימור היא, איך נאמר בעדינות, לא בדיוק אחת מאריות ה-MLB העונה. למרות זאת, הלילה (בין חמישי לשישי), האוריולס ובעיקר סטיבי ווילקרסון, נכנסו לספרי ההיסטוריה הארוכים של הליגה בזכות משהו שטרם נראה כמותו, בניצחון החוץ 8:10 על לוס אנג'לס איינג'לס, ניצחון שהושג בתום כמעט שש שעות וחצי ו-16 אינינגים.

ג'ונתן וילאר היה הגיבור הראשון של האוריולס, כאשר באינינג ה-15 הוא השיג אאוט על בסיס הבית ומנע מלוס אנג'לס לרשום ריצה שהייתה מכריעה את המשחק. באינינג הבא, וילאר שלח ליציעים הומראן בן שתי ריצות ואז נכנס לפעולה הסנטרפילדר ווילקרסון, שבשל מצוקה בבולפן ואחרי שבולטימור כבר השתמשה בתשעה פיצ'רים לפניו, עלה להגיש את האינינג ה-16.

ווילקרסון זרק 14 כדורים, כולם מסובבים, אף אחד מהם לא עבר את ה-56 מייל לשעה. למרות זאת, הוא סיפק אינינג מושלם והשיג שלושה אאוטים, כולל פליי אאוט של אלברט פוחולס, שגמר את המשחק ב-1:30 בלילה שעון לוס אנג'לס. בזכות האאוט הזה, ווילקרסון הפך לשחקן השדה הראשון בתולדות ה-MLB שרושם שמירה. "עוד לא ממש הבנתי מה קרה פה. זה היה משחק פרוע. משוגע. אני שמח שהייתי חלק מהיסטוריה", אמר.

בולטימור, שעוד פיגרה לקראת סיום החלק השגרתי של המשחק, השתפרה ל-62:1 העונה במשחקים בהם היא בפיגור מהאינינג השביעי והלאה. האיינג'לס לעומת זאת, נפלו ל-1:46 במצבים כאלה.

בינתיים, העונה נכנסת לישורת האחרונה שלה. היאנקיז, למרות שהושפלו הלילה עם תבוסה 19:3 בבוסטון, עדיין מובילים את ה-AL מזרח בביטחה עם מאזן 36:66, 9.5 משחקים לפני טמפה ביי ו-10 לפני האלופה. מינסוטה (40:62) מקדימה במרכז את קליבלנד הדוהרת בשני משחקים בלבד ובמערב, יוסטון (38:66) בשליטה מלאה עם יתרון של 8 משחקים על אוקלנד. בווילד קארד, קליבלנד ביתרון יציב של 3 משחקים. אוקלנד מחזיקה בכרטיס השני כרגע, טמפה חצי משחק מאחוריה ובוסטון משחק מאחורי האייז.

ב-NL, אטלנטה (43:60) מובילה את המזרח עם יתרון 4.5 משחקים על וושינגטון ו-5.5 על פילדלפיה. שיקגו קאבס וסנט לואיס (47:55) בשוויון מוחלט בבית המרכז הקשוח, שם מילווקי בפיגור של 2 משחקים בלבד. הדודג'רס ממשיכים להתעלל במערב עם 37:67 ויתרון 14.5 משחקים על אריזונה וסן פרנסיסקו. הקרב על הווילד קארד ממשיך להיות פרוע: הקאבס, סנט לואיס ו-וושינגטון באותו מאזן, פילדלפיה משחק מאחור, מילווקי שני משחקים מאחור וגם אריזונה וסן פרנסיסקו, בפיגור 3.5 משחקים, עדיין חזק בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully