וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזיל וקולאשינץ הותקפו בסכינים: "אלוהים יודע מה היה קורה אם היו תופסים אותם"

שני אופנועים חסמו את הרכב של אוזיל במרכז הכביש והחלו לרדוף אחריו בעודו בורח למסעדה סמוכה, קולאשינץ התעמת איתם. צפו

מתוך טוויטר

מסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ חוו הערב (חמישי) אירוע מאוד לא נעים. השניים אכלו במסעדה וכאשר אוזיל נכנס לרכבו מסוג מרצדס G קלאס SUV שני ביריונים עם טוסטוסים התחילו לרדוף אחריהם ובסופו של דבר גם חסמו להם את הדרך. בשלב הזה אוזיל נאלץ לעצור את רכבו בשווי 100 אלף ליש"ט. קולאשינץ יצא מהרכב והחל להתקוטט עם העבריינים החמושים והרחיק אותם.

אוזיל בשלב הזה ברח מהרכב ונכנס להתחבא במסעדה הטורקית הסמוכה. צוות המסעדה, המלצרים והשפים מיהרו לעזור לו ואנשים סייעו והחלו לרדוף אחרי הפושעים. המשטרה הוזעקה למקום והגיעה במהרה כשהשוטרים מתשאלים את אוזיל לגבי הפרטים של המקרה. אוזיל וקולשינאץ לא נפגעו או נפצעו בזמן העימותים ולא נאלצו לקבל טיפול רפואי.

עד ראייה סיפר ל"דיילי מייל": "אוזיל היה בהיסטריה מוחלטת, כמו שכל אחד היה אם היו רודפים אחריו אנשים עם סכינים. הוא נראה כאילו הוא רץ על חייו ואני מניח שזה מה שהוא עשה. ראיתי אותו נעלם לתוך המסעדה כששני החבר'ה מהאופנועים אחריו. הם לא הסירו את הקסדות והיו לבושים בשחור עם עליוניות ארוכות במזג אוויר חם מאוד. אפשר היה להבחין בהם בקלות. אלוהים יודע מה היה קורה אם הם היו תופסים את אוזיל. ברגע שצוות המסעדה הגיע והתחיל לצאת, הפושעים על האופנועים ברחו משם".

פלייר מסוט אוזיל שחקן ארסנל. מתוך טוויטר, אתר רשמי
אוזיל מחוץ למסעדה/אתר רשמי, מתוך טוויטר

הרכב של אוזיל נשאל במרכז הכביש כשהדלת שליד הנהג פתוחה. לאחר מכן המשטרה הגיעה וחסמה את הכביש לתנועה. האירוע עצמו התרחש ברחוב גולדרס גרין רואד בצפון לונדון. אוזיל קולאשינץ חזרו עם ארסנל ממסע המשחקים באמריקה רק אתמול. השניים, כאמור, מסרו עדות למשטרה לפני שהורשו לעזוב.

דובר ארסנל אישר ששני השחקנים היו מעורבים בניסיון לגנוב את מכוניתו של אוזיל ואמר: "אנחנו בקשר עם שני השחקנים והם בסדר". אוזיל הוא הקורבן האחרון של כנופיות סכינאים בלונדון כשרק לאחרונה הבדרן מייקל מקינטייר נאלץ לתת את השעון היוקרתי שלו אחרי שנתקל בכנופיה כזו.

דובר המשטרה בלונדון אמר: "המשטרה נקראה להגיע למקום מעט לפני השעה 17:00 (19:00 שעון ישראל) בשל ניסיון שוד. דווח לנו כי חשודים שרכבו על אופנועים ניסו לשדוד אדם שנהג ברכב. הנהג, ביחד עם מי שישב ברכב לידו, הצליחו לברוח ללא נזק ונכנסו למסעדה, שם הם דיברו עם המשטרה. לא היו מעצרים, החקירה נמשכת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סיאד קולאשינץ מתעמת עם פושע. מתוך טוויטר, אתר רשמי
קולאשינץ מתעמת עם אחד החמושים/אתר רשמי, מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully