וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "צריך להוקיע את הגזענות תמיד, שכחנו מה קרה לפני דור?"

25.7.2019 / 17:52

בעלי בית"ר ירושלים מסר הצהרה לתקשורת ביחד עם אוהד מארגון לה פמיליה ואמר: "שישה מיליון יהודים נרצחו ואת ההורים שלי גירשו ממרוקו וטוניסיה בגלל גזענות. אסור לנו לשכוח את זה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, מסר היום (חמישי) הצהרה לתקשורת, ביחד עם נציג ארגון האוהדים "לה פמיליה". כזכור, במועדון הייתה סערה גדולה אחרי החתמתו של קשר מכבי נתניה עלי מוחמד כשאוהדים רבים מקללים ברשתות החברתיות ואף גידפו את השחקן באימון הפתיחה של הקבוצה. בעקבות כך, חוגג קיים שיחות רבות והערב, כאמור, בחר למסור הצהרה לתקשורת.

חוגג בחר להחמיא לאוהד שהגיע למסיבת העיתונאים ואמר: "לא מובן מאליו שגיא הגיע לפה היום, זה רגע היסטורי למועדון. הוא אחד מראשי לה פמיליה והוא לקח על עצמו מנהיגות חיובית ואנחנו חייבים את זה ואומץ כדי להתקדם. זה טוב לבית"ר ירושלים".

לאחר מכן התייחס בעלי בית"ר למצב במועדון מאז ההחתמה של עלי מוחמד ואמר: "בחודש וחצי האחרונים אנחנו מקיימים אינספור פגישות ודיונים בנושא. זה קודם כל חשוב לבית"ר ירושלים. עם כל הכבוד לארגון לה פמיליה או לכל ארגון אחר, הדבר הכי חשוב הוא המועדון. אנחנו בעם ישראל, מי ששוכח את העבר אין לו עתיד. אסור לנו להיות עם זיכרון קצר. אסור לנו לשכוח שנרצחו שישה מיליון יהודים בשואה, ההורים שלי גורשו ממרוקו ומטוניסיה בגלל גזענות. אסור לנו לשכוח את זה וצריך להוקיע את הגזענות תמיד. אני קבעתי קווי יסוד ואני שמח שבמקום שיהיו מלחמות, אנחנו יוצאים לדרך חדשה. אנחנו מאשרים היום תקציב של 80 מיליון שקלים בבית"ר ירושלים ואני לא יודע מתי הפעם האחרונה שהיה תקציב כזה בבית"ר. אני מאמין שביחד עם הקהל נוכל להגיע לתארים ולהישגים ולגרום לכולם ליהנות.

אם יש פה ושם מישהו קיצוני שצועק כל מיני שטויות, זה לא מעיד על הכלל. אנחנו נילחם בכל הכוח בקיצוניים האלה בצורה פרטנית. אנחנו רוצים לשפר את חוויית הצפייה בטדי, ליצור הצלחות. זה יום מיוחד ומשמח מאוד למועדון הזה, בעיר הבירה ובעיר הקודש עם האוהדים והשחקנים כאלה שאומרים לגזענות די. אני מאחל לנו בהצלחה".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. יוסי ציפקיס
משה חוגג/יוסי ציפקיס

האוהד גיא ישראלי אמר: "אני לא חושב שאוהד צריך לשבת במסיבת עיתונאים, הוא צריך לשבת ביציע ולעודד. אנחנו בתקופת בין המצרים, בתקופה קשה לעם ישראל. לאחרונה היו הרבה דיבורים בין הקהל של בית"ר. זה הזמן לאחד ולהגיד לכולם להירגע. אני רוצה להגיד תודה רבה למשה חוגג על השקעה בלתי מבוטלת של מיליונים. אני אומר את זה בלב שלם. חיכינו תמיד לבעלים כזה. אני מודה לו על הזכות להיות כאן במסיבת עיתונאים.

"השיחות עם חוגג התקיימו בגלל מקרים שלא היו צריכים לקרות. באימון הפתיחה שחקן שלנו נפגע (עלי מוחמד שבכה אחרי שאוהדי בית"ר צעקו לו "מוחמד מת"). מעולם לא הייתה לנו בעיה עם הזר, ברוך הבא לקבוצה. אנחנו עושים רבות למען הקבוצה במשך השנים. אנחנו ארגון מאוחד מאוד. הקהל של בית"ר תובעני ואוהב את הקבוצה. אף פעם לא הייתה לנו בעיה עם שחקן כזה או אחר. כולם מתקבלים בברכה בבית"ר ומרגישים בבית. כל הזמן משייכים ללה פמיליה גזענות, אבל אנחנו היחידים שנלחמו בגזענות. מי שנתן שקט במועדון בעונה שעברה זה ארגון לה פמיליה, שהיה אחראי על השקט ביציעים. אנחנו גאים במי שאנחנו ולא מתביישים במי שאנחנו אף פעם".

במהלך ההצהרה של ישראלי, נכנס אוהד אחד לחדר וצעק לו "אתה לא מייצג את לה פמיליה".

ממנהלת הליגה נמסר: "יו"ר המנהלת ארז כלפון בירך את משה חוגג והנהלת בית"ר ירושלים על המאמצים והפעולות אותם הם עושים למיגור הגזענות ביחד עם האוהדים ומקווה שביחד יצליחו למגר תופעות פסולות וקשות שהיו חלק מהתנהלות האוהדים בעבר. נעמוד ביחד עם הנהלת המועדון, המשטרה והאוהדים לאפשר אווירה מזמינה למשפחות במגרשים".

עוד בוואלה!

הפסקת אש בין משה חוגג ללה פמיליה: "פתיחת העונה תהיה שקטה"

לכתבה המלאה
פלייר בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם נציג לה פמיליה גיא ישראלי. יוסי ציפקיס
חוגג ונציג האוהדים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully