וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את טוטנהאם

השדים האדומים שמרו על מאזן מושלם בהכנה: מרסיאל כבש ראשון (21), לוקאס מורה איזן (65) ואנג'ל גומז הכריע (81) עם מבצע נאה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן מדבר

אחרי שהפתיעה את יובנטוס במשחק ההכנה הקודם שלה, טוטנהאם רצתה להמשיך היום (חמישי) במומנטום החיובי עם משחק ידידות נוסף במסגרת במסגרת גביע האלופות הבינלאומי. השחקנים של מאוריסו פוצ'טינו פגשו בשנגחאי יריבה מוכרת, אבל הפעם זה הלך להם פחות טוב: התרנגולים הפסידו 2:1 למנצ'סטר יונייטד, שמצדה, שמרה על מאזן מושלם בהכנה והשיגה ניצחון נוסף.

אנתוני מרסיאל כבש ראשון ליונייטד (21), לוקאס מורה, שכבש גם מול יובנטוס, עלה כמחליף והרשית פעם נוספת (65) כדי לאזן. אבל המילה האחרונה הייתה של אנג'ל גומז הצעיר, שעלה מהספסל ובדקה ה-81 ביצע דאבל פס עם חואן מאטה, חדר יפה לרחבה והכניע בצורה נאה את פאולו גזאניגה - 1:2 ליונייטד, וזאת גם הייתה תוצאת הסיום. גם בניצחון הקודם בהכנה, 0:1 על אינטר, יונייטד נעזרה בכישרון שצעיר שסידר לה ניצחון - אז זה היה מייסון גרינווד.

במשחקה הבא בטורניר, יונייטד תפגוש ביום שבת הבא את מילאן למפגש מסקרן בקרדיף. עוד לפני כן, היא תפגוש את קריסטיאנסונד הנורבגית למשחק ידידות. מנגד, טוטנהאם תשחק ביום שלישי נגד ריאל מדריד במינכן, ובראשון שלאחר מכן תארח באצטדיונה הביתי את אינטר למשחק חגיגי עם האוהדים שלה.

שחקן טוטנהאם טאנגי אנדומבלה עם שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. GettyImages
טאנגי אנדומבלה במאבק עם פול פוגבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully