וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מהראן לאלה חתם רשמית, תיעשה פנייה לשיר צדק

25.7.2019 / 12:20

אחרי שנתיים מחוץ למגרשים, בגיל 37, מהראן לאלה חוזר למגרשים: "הפועל חיפה היא הבית השני שלי". הקבוצה תוכל לצרף את צדק רק אם יגיע להסדר עם באר שבע בנוגע לשכרו

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

הפועל חיפה הודיעה היום (חמישי) רשמית שהחלוץ מהראן לאלה חתם בקבוצה וחוזר למועדון אחרי הפסקה בת שנתיים. לאלה, שהושעה בעקבות שימוש בחומרים אסורים, חוזר למגרשים בגיל 37 ורושם קאמבק מרגש. החלוץ כבש 41 שערים במדי הפועל חיפה, מועדון נעוריו, שצירף הקיץ כבר את בן והבה, אלי בלילתי, עדן בן בסט, קווין טאפוקו ויסמין בוריץ'.

לאלה אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור להפועל חיפה, שהיא הבית השני שלי. לאורך כל התקופה שמרתי על קשר עם אנשי המועדון והחברים שלי השחקנים. אני בראש ובראשונה רוצה להודות לבעלים יואב כץ שהאמין בי וחיזק אותי בימים הלא קלים שעברתי ונתן את הרוח הגבית לחזרה למועדון. תודה למאמן חיים סילבס ולצוות המקצועי על האמון בי והביטחון שהם נותנים לי. אני מחכה כבר לחזור למגרשים ולפגוש את האוהדים ששלחו לי הודעות אהבה ותמיכה ואני רוצה להחזיר להם בגדול על כל האהבה הזאת".

הבעלים יואב כץ אמר על צירופו של לאלה: "אני שמח שמהראן חזר הביתה במיוחד אחרי התקופה הלא פשוטה שעברה עליו. מהראן הוא בשר מבשרה של הפועל חיפה והוא יעזור לנו רבות בעונה הקרובה".

עוד בנושא
הסיפור המלא: הקאמבק של מהראן לאלה - כך זה קרה

מהראן לאלה חתם, הפועל חיפה. הפועל חיפה, אתר רשמי
חזרת לכאן, הנה אתה בבית. לאלה/אתר רשמי, הפועל חיפה

עוד בהפועל חיפה - הקבוצה תפנה בימים הקרובים לשיר צדק בניסיון לצרף את הבלם. הפועל חיפה לא יכולה לעמוד בשכר שצדק מקבל כרגע בחוזהו בהפועל באר שבע, ותוכל לצרפו רק אם באר שבע תשלם חלק משכרו, או שהשחקן יגיע להסדר עם ההנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully