וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: מתאו טרנטין ניצח בקטע ה-17, אלאפיליפ נותר עם החולצה הצהובה

האיטלקי הצליח לנצח בקטע ה-17, שבו הבכירים בעיקר שמרו כוחות לקראת המאבק הגדול ביום חמישי בטיפוס בהרי האלפים. 39 שניות בלבד מפרידות בין המועמדים

מתאו טרנטין, טור דה פראנס. רויטרס
עשה את זה. טרנטין חוגג על קו הסיום/רויטרס

מתאו טרנטין ניצח היום (רביעי) בקטע ה-17 בטור דה פראנס, והעניק לקבוצתו מיצ'לטון-סקוט ניצחון רביעי בקטע במירוץ. ז'וליאן אלאפיליפ שמר על החולצה הצהובה, כשהגיע לקו הסיום לצד יריביו בצמרת בפלוטון - בסיומו של קטע שבו המדורגים הבכירים רכבו בזהירות ושמרו על מיקומם. אלאפיליפ סיים כ-20 דקות מאחורי המנצח, אבל לצד יריביו גרנט תומאס ואגאן ברנאל מקבוצת אינאוס, כשגם סטיבן חרויסביק, טיבו פינו ועמנואל בוכמן לצדם. אלאפיליפ עדיין מוביל על תומאס (האלוף מאשתקד) ב-95 שניות.

הבכירים שמרו על הרגליים שלהם לקראת הטיפוסים על הרי האלפים מחר, יום חמישי, בקטע שצפוי להיות מכריע לקראת קטע הסיום ביום ראשון בפריס. על פי ההערכות אלאפיליפ צפוי לקרוס בהרים, ומנגד צפוי להיות קרב מרתק בין השאר - כאשר רק 39 שניות מפרידות בין תומאס השני לבין בוכמן השישי. טיבו פינו, שהיה המטפס המצטיין בפירנאים בשבוע שעבר, ממוקדם במקום הרביעי, 15 שניות מאחורי תומאס.

טרנטין היה חלק מקבוצה של 33 רוכבים שפרצו מוקדם בקטע שאורכו 200 ק"מ, כשהאיטלקי בסופו של דבר הצליח לברוח מהחבורה, בדרך לניצחון שלישי שלו בקריירה בקטע בטור.


הדירוג הכללי אחרי קטע 17:
1. ז'וליאן אלאפיליפ (צרפת) - 69:39:16 שעות
2. גרנט תומאס (בריטניה) - 1.35+ דקות
3. סטיבן חרויסביק (הולנד) - 1.47+ דקות
4. טיבו פינו (צרפת) - 1.50+ דקות
5. אגאן ברנאל (קולומביה) - 2.02+ דקות
6. עמנואל בוכמן (גרמניה) - 2.14+ דקות

ז'וליאן אלאפיליפ, החולצה הצהובה, טור דה פראנס. רויטרס
צפוי להיפרד ממנה. אלאפיליפ עם החולצה הצובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully