וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון חוגג 20: "רוצה שנעפיל לשלב הנוקאאוט בליגת האלופות"

הכישרון הצעיר של שחטאר דונייצק ענה על שאלון באתר הרשמי לכבוד יום הולדתו: "המתנה הכי מפתיעה ליום ההולדת? ביקור הפתע של חברה שלי"

עריכת וידאו: מתן חדד

מנור סולומון יפתח בקרוב עונה מלאה ראשונה עם קבוצתו האוקראינית שחטאר דונייצק. סולומון חוגג בדיוק היום 20 אביבים ולכבוד המאורע הוא ענה על מעין שאלון קצר לאתר הרשמי שבו הוא התייחס לאירועים המשמעותיים שלו עד כה בשנה החולפת ולציפיות שלו מהעונה שבפתח.

מנור נקב בשלושה אירועים מרכזיים מהעונה החולפת ואמר: "האירוע הראשון הוא הופעת הבכורה שלי במדי שחטאר מול פרנקפורט בליגה האירופית. השני הוא חצי גמר הגביע והשלישי היה הזכייה בגביע".

על הציפיות לקראת העונה הקרובה: "אני רוצה ששוב נזכה באליפות ובגביע. הפעם אני גם מקווה שנסיים לפחות במקום השני בשלב הבתים של האלופות ונגיע לנוקאאוט. אבל המטרה מספר 1 היא לזכות בסופר קאפ".

סולומון נשאל מה היא המתנה הכי מפתיעה שהוא קיבל ליום ההולדת ואמר: "חברה שלי הכי הפתיעה אותי. היא הגיעה במיוחד לאוקראינה מישראל. לא ידעתי כלום והופתעתי כשמישהי דפקה לי על הדלת בערב. זו היתה היא".

סולומון רשם 11 הופעות בעונה שעברה בליגה, שש מתוכן בהרכב הפותח. רגע השיא שלו היה כשנכנס כמחליף בדקה ה-61 וכבש שער כעבור שלוש דקות בגמר הגביע ב-0:4 על יריבה חלשה מהליגה השנייה.

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון. אתר רשמי שחטאר דונייצק, אתר רשמי
פותח עונה חדשה. מנור סולומון/אתר רשמי, אתר רשמי שחטאר דונייצק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully