וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק גאסול: "רציתי להישאר בממפיס, תודה לאל שהם התעלמו ממני"

הסנטר הספרדי שזכה עם טורונטו באליפות, עקץ את האקסית. על החתימה של מירוטיץ' בברצלונה: "אני לא מופתע, אנשים מחפשים יציבות"

שחקני נבחרת העתודה פלייר/צילום ועריכה: קובי אליהו

מארק גאסול הפך לסוג של סמל בממפיס, אליה הוא הצטרף ב-2008. הסנטר הספרדי בן ה-34 קיווה להעביר את כל קריירת ה-NBA שלו בקבוצה. אלא שממש ביום האחרון של מועד ההעברות אשתקד, הגריזליס לא נענו לבקשתו להישאר והעבירו אותו בטרייד לטורונטו. ההמשך ידוע, גאסול השלים את סיאקם בקו הקדמי של הראפטורס, שסיימו את העונה עם זכייה מדהימה באליפות.

אמש בראיון שערך בברצלונה, גאסול התייחס לטרייד הזה וביקר את האקסית שלו כשאמר: "במשך השנים היו כמה שחקנים שלא עברו בטריידים ב-NBA. אם זה היה תלוי בי, אני הייתי נשאר במפיס. תמיד חשבתי שאני יכול להפוך את הסיטואציה שלי שם ולהביא את הקבוצה לפסגות. אבל, תודה לאל, הם התעלמו ממני".

גאסול, ששיחק בברצלונה בין השנים 2003 ל-2006, התייחס גם להחתמה הנוצצת של ניקולה מירוטיץ' על ידי המועדון הקטלאני: "אני לא מופתע. בהתחלה הופתעתי, אבל מי שמחליט לחזור לאירופה למרות שהוא יכול לקבל חוזה טוב בקבוצות חשובות ב-NBA, לוקח החלטה אמיצה. העונה האחרונה שלו היתה מסובכת. הוא עבר בטריידים ונולד לו ילד. לפעמים אתה מחפש יציבות בחיים משום שלהיות שחקן זה חשוב, אבל גם להיות בנאדם".

מארק גאסול חוגג אליפות עם טורונטו ראפטורס. רויטרס
עזב את ממפיס הבינונית לטובת אליפות עם טורונטו. מארק גאסול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully