וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: איינדהובן עם מהפך גדול מול באזל בתוספת הזמן

סגנית אלופת הולנד פיגרה 2:1 בבית מול היריבה משוויץ, אבל לאמרס השווה (90) ומאלן השלים מהפך עם העקב (93). ניצחונות חוץ לדינמו זאגרב וקופנהאגן

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן מדבר על ריאל מדריד

סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות החל הערב (שלישי) עם דרמה גדולה, כאשר פ.ס.וו איינדהובן נחלצה מפיגור ביתי בתוספת הזמן והפכה ל-2:3 על פ.צ. באזל. דינמו זאגרב הבטיחה כמעט בוודאות את מקומה בשלב הבא וגם אפואל ניקוסיה וקופנהאגן השיגו ניצחונות חוץ, בעוד ויקטוריה פלזן ואולימפיאקוס נפרדו בתיקו מאופס.

דונייל מאלן שחקן פ.ס.וו איינדהובן (מימין). GettyImages
איזה פיניש דרמטי. דוניאל מאלן, מימין, חוגג לאחר שער הניצחון/GettyImages

פ.ס.וו איינדהובן - פ.צ. באזל 2:3

במשחק במסלול הליגה, סגנית אלופת הולנד ביצעה מהפך דרמטי בבית מול סגנית אלופת שוויץ. הרכש הפורטוגלי ברומה, עליו שילמה פ.ס.וו 15 מיליון יורו, העלה אותה ליתרון בדקה ה-14 עם ריבאונד מקרוב, אבל באזל הגיבה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם כדור ארוך של לוקה זופי לעבר אלביאן אייטי שלא נכשל מול ירון זוט. דוניאל מאלן יכול היה להחזיר את היתרון בדקה ה-67, אבל השוער יונאס אומלין מנע זאת ממנו ובצד השני הגיעה עקיצה נוספת: זופי הרים כדור קרן והבלם הפרגוואי החדש עומאר אלדרטה נגח מ-12 מטרים אל הרשת, ונעזר בתגובה מאוחרת של זוט. התוצאה נותרה בעינה עד לדקה האחרונה, אלא שאז הצליחה פ.ס.וו להפוך. תחילה המחליף סם לאמרס נגח פנימה בדקה ה-90, ובחלוף שלוש דקות היה זה מאלן שהמשיך עם העקב פנימה ונתן את האות לטירוף באצטדיון פיליפס.

אלביאן אייטי שחקן פ.צ. באזל (מימין) כובש מול פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
0:1 יספיק לבאזל בגומלין. אלביאן אייטי כובש/GettyImages

סבורטאלו - דינמו זאגרב 2:0

אלופת קרואטיה, שהביסה 0:5 את הפועל באר שבע בשלב זה בשנה שעברה, נמצאת בדרך הבטוחה לסיבוב המוקדמות השלישי. האלופה המפתיעה של גאורגיה החזיקה מעמד 67 דקות, עד שמיסלב אורשיץ' נגח מקרוב את הראשון אחרי הרמה של איזט חאירוביץ' מצד ימין. בחלוף 11 דקות אותו אורשיץ' הוכשל ברחבה, והמחליף ברונו פטקוביץ' בעט את הפנדל פנימה.

משחקים נוספים

דה ניו סיינטס - קופנהאגן 2:0
לקופנהאגן: פיירוס סוטריו (18), רוברט סקוב (61 בפנדל)

סוטייסקה ניקשיץ' - אפואל ניקוסיה 1:0
לאפואל: תומאס דה וינסנטי (42 בפנדל)

ויקטוריה פלזן - אולימפיאקוס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully