וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדדליין של פריס סן ז'רמן לברצלונה: היום האחרון למכירת ניימאר - 31 ביולי

הכוכב הברזילאי המתוסכל יצא עם קבוצתו למסע המשחקים בסין, ובצרפת טוענים כי יום רביעי הבא הוא המועד האחרון לביצוע עסקה

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

בווידאו: אנטואן גריזמן מוצג כשחקן ברצלונה

האם ניימאר בכל זאת יישאר בפריס סן ז'רמן? על פי דיווחים הערב (שלישי) בתקשורת הצרפתית, ההנהלה הקטארית של האלופה החליטה להציב את 31 ביולי, יום רביעי הבא, כמועד האחרון לפרידה אפשרית של הברזילאי. אם פ.ס.ז' לא תקבל הצעה כספית ראויה בשמונת הימים הללו, אין בכוונתה להשאיר את הנושא שלו פתוח עד לסגירת החלון ב-2 בספטמבר ועניין מכירתו יירד מהפרק.

הליגה הצרפתית נפתחת ב-9 באוגוסט, אבל כבר בשבת הבאה, 3 באוגוסט, פ.ס.ז' תקיים בשנז'ן שבסין את משחק אלוף האלופים מול מחזיקת הגביע ראן. האלופה הצרפתית כבר המריאה לסין, שם תקיים משחקי הכנה מול אינטר וסידני, ולמרות סברות כי ניימאר יישאר בפריס וכך תיסלל דרכו לברצלונה, גם הברזילאי המאוכזב היה בין 33 השחקנים שעלו על המטוס.

בצרפת לא שוללים את האפשרות כי אם לא תגיע הצעה רלוונטית בשמונת הימים שנותרו - מברצלונה או מכל מועדון גדול אחר - לשחקן היקר בעולם יוצע חוזה חדש כדי לרכך את הבשורה עבורו.

למרות הכול, גם ניימאר הצטרף לטיסה (שלישי משמאל, עם משקפי השמש, לצד קיליאן אמבפה)

על פי "ל'אקיפ", ההצעה היחידה של ברצלונה עד כה עמדה על 40 מיליון יורו בתוספת פיליפה קוטיניו ואיבן ראקיטיץ', כשהקטלאנים העריכו את שוויה ב-250 מיליון יורו. פ.ס.ז' סירבה בטענה כי היא מעוניינת לקבל כסף בלבד ולכן קיימת אפשרות ריאלית כי הברזילאי ימשיך במועדון לעונה שלישית.

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה נשאל לגבי ניימאר לאחר ההפסד לצ'לסי במשחק הכנה מוקדם יותר היום, והתחמק: "מעבר של ניימאר? הוא שחקן של קבוצה אחרת ואני לא מתכוון לדבר על שחקנים של קבוצות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully