וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק סאנצ'ז פורש מה-NFL ומצטרף ל-ESPN

הקוורטרבק בן ה-32 יהפוך לפרשן פוטבול מכללות. הגיע עם הג'טס לשני גמרי AFC רצופים בתחילת הקריירה

מארק סאנצ'ז שחקן פילדלפיה איגלס. AP
עליות וירידות לאורך העשור. סאנצ'ז/AP

בגיל 32 החליט הקוורטרבק מארק סאנצ'ז לפרוש היום (שלישי) מה-NFL ועל פי הדיווחים, הוא יצטרף לשידורי פוטבול המכללות של ESPN ו-ABC כפרשן.

סאנצ'ז, בוגר USC, נבחר במקום החמישי בדראפט 2009 על ידי ניו יורק ג'טס ובארבע עונותיו עם הקבוצה הגיע פעמיים לגמר ה-AFC, ב-2009 ו-2010, אך לבסוף איבד את מקומו לג'ינו סמית' ונפרד מהסילונים אחרי פציעה שהותירה אותו מחוץ למגרשים לכל אורך עונת 2013.

שנה לאחר מכן סאנצ'ז הצטרף לפילדלפיה עם חוזה צנוע מאוד לעונה אחת ובזכות יכולת טובה, לאחר שעלה לשחק כמחליפו של ניק פולס, הוא זכה בהמשך לחוזה הרבה יותר גדול (שנתיים תמורת 16 מיליון דולר) מהאיגלס.

שנה לתוך החוזה הזה, סאנצ'ז נשלח בטרייד לדנבר, אך שוחרר עוד לפני תחילת העונה הבאה לאחר שהפסיד במאבק על המקומות בסגל לרוקי פקסטון לינץ' ולשחקן השנה השנייה טרבור סימיאן. הוא פנה לדאלאס ושיחק פעמיים כמחליפו של דאק פרסקוט, המשיך בפגרת 2017 לשיקגו, אך נפצע ולא שיחק כלל וסיים את הקריירה בוושינגטון בעונה החולפת, עם שתי הופעות כמחליפו של קולט מקוי, אחרי שזה בעצמו נכנס לנעליו של אלכס סמית' בעקבות הפציעה הקשה של הקוורטרבק.

בסך הכל, סאנצ'ז רשם 79 הופעות בעונה הסדירה, 73 מהן כפותח. הוא מסיים את הקריירה עם 15,357 יארדים ו-86 טאצ'דאונים לעומת 89 איבודים. אחוזי ההשלמה שלו עומדים על 56.6 בלבד והוא רשם גם 24 איבודים בפאמבל, כולל כמובן אותו איבוד מיתולוגי מול הפטריוטס במשחק חג ההודיה ב-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully