וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופלים כמו זבובים: גם דמיאן לילארד לא צפוי להשתתף במונדובאסקט

אחרי ההברזות של אנתוני דייויס, ג'יימס הארדן, סי ג'יי מקולום ובראדלי ביל, גם הכוכב הגדול של פורטלנד לא יעמוד לרשות פופוביץ'

שחקני נבחרת העתודה פלייר/צילום ועריכה: קובי אליהו

הכוכבים הגדולים שהיו אמורים לייצג את נבחרת ארה"ב באליפות העולם שתיפתח בסוף אוגוסט, נופלים כמו זבובים. אחרי שבראדלי ביל, אריק גורדון, סי ג'יי מקולום, ג'יימס הארדן ואנתוני דייויס ביטלו את השתתפותם באליפות, היום (שלישי) מתברר שגם דמיאן לילארד צפוי לבטל את בואו לטורניר שייערך בסין.

כריס היינס מ"יאהו ספורט" דיווח לראשונה שכוכב פורטלנד החליט להצטרף לסי ג'יי מקולום חברו לקבוצה ולהבריז מהטורניר כדי להתמקד בהכנות שלו לעונה עם הקבוצה שהגיעה אשתקד עד לגמר המערב, בו היא הפסידה בסוויפ לגולדן סטייט. אחרי ההברזות של דייויס, ביל והארדן, לילארד היה צפוי להיות הכוכב אולי הכי גדול של הנבחרת הזו, נבחרת שכמובן לא כוללת שמות לא פחות גדולים כמו לברון ג'יימס, סטף קרי, קוואי לאונרד ואחרים. מי שעשויים לקבל זימון כדי לעבות את הסגל הם ג'וליוס רנדל וג'יילן בראון.

כעת גרג פופוביץ' נותר עם סגל שכולל את קמבה ווקר, דונובן מיטשל, קייל לאורי, קייל קוזמה, אנדרה דראמונד, טוביאס האריס, קווין לאב, פול מילסאפ, מיילס טרנר, ברוק לופז, כריס מידלטון, פי ג'יי טאקר, האריסון בארנס, וג'ייסון טייטום. ארה"ב עדיין פייבוריטית כמובן, אבל בדרכה אל התואר היא עשויה להיתקל בנבחרות חזקות מאוד כמו סרביה של ניקולה יוקיץ', יוון של יאניס אנטטוקומפו וגם קנדה שבה מככבים מספר שחקני NBA ובראשם ג'מאל מארי מדנבר. ארה"ב שובצה לבית ה' באליפות, שבו היא תתמודד מול טורקיה, צ'כיה ויפן.

דמיאן לילארד שחקן פורטלנד בלייזרס. AP
עוד כוכב בחוץ. דמיאן לילארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully