וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא חתם באומוניה ניקוסיה: "לא קיבלתי הזדמנות אחת בבאר שבע"

23.7.2019 / 18:31

הקשר בן ה-30 עזב את האדומים וחתם בקבוצה הקפריסאית: "נרגש ומאושר על ההזדמנות שניתנה לי אחרי עונה לא פשוטה שעברתי"

פלייר ברק בכר אחרי לאצ'י/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

חן עזרא מצא תחנה חדשה בקריירה וחתם היום (שלישי) לשנתיים באומוניה ניקוסיה הקפריסאית, שהודיעה על צירופו כמה שעות אחרי הודעת הפרידה של הפועל באר שבע. הקשר בן ה-30 יוצא לראשונה מליגת העל וישחק בליגה בה שיחקו ואימנו ישראלים רבים בעבר.

עזרא העלה פוסט בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "נרגש ומאושר לחתום באומוניה ניקוסיה. מודה על ההזדמנות שנפלה בחלקי אחרי עונה לא פשוטה ומלאת ניסיונות שעברתי. אסכם אותה בקצרה - עיקר האכזבה שלי היא שאפילו לא קיבלתי הזדמנות אחת אמיתית וראויה להצליח או לחלופין, להיכשל. אני אדם מאמין כך שהכול לטובה ומה שהיה, עבר ונגמר. אני מצפה בכליון עיניים לאתגר החדש שלי ובאמונה גדולה. תודה לאשתי היקרה שתמיד לצידי בכל מצב וזמן, לסוכנים שלי, ניר אמיר ואליאס והכי חשוב לבורא עולם - תודה מעומק הלב שהרי, מה אני ומי אני בלעדיו!".

עזרא, 30, היה במו"מ ממושך עם מכבי נתניה מוקדם יותר הקיץ אך המגעים לא הגיעו לכדי סיכום. עזרא חתם בקיץ הקודם לשנתיים במועדון מהנגב, אך רשם רק 14 הופעות בליגה וסיפק בישול אחד בלבד. עזרא, שגדל בבית"ר טוברוק, החל את קריירת הבוגרים שלו במכבי נתניה, הוא שיחק עונה אחת בהפועל כפר סבא לפני שחתם לארבע שנים במכבי חיפה. אחרי 122 הופעות ו-26 שערים במדים הירוקים הוא עזב להפועל תל אביב והספיק לרשום עונה אחת גם בבית"ר ירושלים.

אומוניה, שהפסידה 3:1 לבית"ר ירושלים במהלך מחנה האימון בפולין, סיימה את העונה שעברה במקום החמישי בליגה. השחקן המוכר שלה הוא מאט דרבישר, החלוץ האנגלי בן ה-33 שכבש 23 שערים לפני שתי עונות.

עוד בנושא:

אדרינסולה אסאולה ינסה להוכיח להפועל באר שבע שכולם טעו לגביו

חן עזרא שחקן אומוניה ניקוסיה עם נאופיתוס לארקו מנהל מקצועי. מתוך האינסטגרם, אתר רשמי
חן עזרא עם נאופיתוס לארקו/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully