וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבריאל תמאש צפוי לעזוב את הפועל חיפה ולחתום באסטרה ג'ורג'ו

23.7.2019 / 12:47

ברומניה חשפו שבזמן ה"היעלמות" שלו, הבלם למעשה שהה בבית מלון והאיץ את המו"מ עם אסטרה. יואב כץ עשוי לדרוש דמי העברה

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

גבריאל תמאש צפוי לעזוב את הפועל חיפה ולחתום באסטרה ג'ורג'ו הרומנית. הבלם אמנם חתם על חוזה חדש לפני כמה ימים, אבל הביע את רצונו לעזוב וברומניה מספרים שכל הפרטים בינו לבין אסטרה כבר סוכמו.

בתקשורת הרומנית טוענים היום (שלישי) שביום שתמאש "נעלם", הוא בעצם שהה בבית מלון בקונסטנצה כדי לקדם את המו"מ עם אסטרה ג'ורג'ו. ביום ראשון הרוחות סערו כשהבלם הרומני לא נמצא לאורך שעות ארוכות במחנה האימונים של הפועל חיפה ברומניה. בתקשורת המקומית חגגו ומיהרו לראיין את אשתו, שאמרה: "אין לי מושג איפה הוא".

הבעלים יואב כץ אמר ש"כרגע רק חשוב לנו לדעת שתמאש בסדר" ולבסוף, בשעות הערב, הבלם שיגר מסר מרגיע ואמר שהכל בסדר. היום נחשף באחד מצהובוני רומניה שבזמן שכולם חיפשו אותו, תמאש שהה בבית המלון ונוס בקונסטנצה, עם מאמן אסטרה דן אלכסה ועם הסוכנת אנה מריה פרודאן. אלכסה כבר החליט להתפטר אחרי שני המחזורים הראשונים, אבל אחרי שהובטח לו שתמאש יגיע, הוא הסכים להישאר.

הפועל חיפה עשויה לדרוש סכום העברה על תמאש, שמנסה לשכנע את יואב כץ לאפשר לו לעזוב ללא תמורה. בצוות המקצועי מעדיפים להיפרד מהרומני וייתכן שיצורף בלם אחר. אחת האפשרויות היא קרלוס קוויאר וכמו כן עלה שמו של שיר צדק מהפועל באר שבע.

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה מול יקוב סילבסטר שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
הרומן בדרך לסיום. תמאש/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully