וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה התארחה בבית הנשיא: "מצדיע לכם, אתם אלופים אמיתיים"

ראובן ריבלין בירך את הנבחרת על הזכייה השנייה ברציפות באליפות אירופה עד גיל 20: "הצגתם עבודת צוות שלא הייתה כדוגמתה בישראל"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: שחקני נבחרת העתודה חוגגים את הזכייה באליפות אירופה

אחרי שזכתה בפעם השנייה ברציפות באליפות אירופה עד גיל 20 וחגגה בתל אביב, נבחרת העתודה של ישראל התארחה היום (שלישי) בבית הנשיא וזכתה לכבוד מנשיא המדינה ראובן ריבלין. הנשיא פתח את דבריו ואמר: "הצגתם עבודת צוות שלא הייתה כדוגמתה באף נבחרת ישראל", אמר הנשיא, שהוסיף: "ההגנה הייתה מרשימה, לא נתתם ליריבות לנשום. אני חייב להסיר על כך את הכובע למאמן, ליועציו וכמובן לשחקנים. יש לנו כישרונות צעירים גדולים, ואין שום סיבה שהם לא יהיו טובים באותה רמה גם כשיהיו בוגרים יותר. אני מצדיע לכם כאדם שאוהב ספורט, אתם התגלמות היכולת הקבוצתית וההישגיות הבלתי מתפשרת. אני מודה לכם בשם כל תושבי מדינת ישראל, כל הכבוד לכם. אתם אלופים אמיתיים".

המאמן אריאל בית הלחמי: "אנחנו מאוד שמחים להיות פה. אנחנו מודים לך, אדוני הנשיא, על הכבוד הרב שאתה מעניק לנו. הפכנו את 12 הבחורים הנהדרים של הנבחרת לקבוצה אחת. אנחנו אולי לא הכי כישרוניים, גבוהים או מהירים, אבל הנחישות והמנטליות שלנו ניצחה. חייבים להגיד גם מילה טובה לקהל שמילא את ההיכל ודחף אותנו. אנחנו גאים במה שעשינו, זה כיף להביא שמחה להרבה אנשים. מגיע כל הכבוד לכל מי שהיה שותף להישג הזה". יותם חנוכי סיכם: "זה כבוד גדול להיות פה. כולם היו מחויבים לתהליך שעשינו. הקהל בא ותמך ונתנו את הכל. תודה לכל מי שלקח חלק ותרם, מהאוהדים בקהל ועד למאמנים".

ראובן ריבלין נשיא המדינה בקבלת הפנים של נבחרת העתודה. עמוס בן גרשום / לע"מ, אתר רשמי
נתן כבוד לנבחרת. הנשיא ראובן ריבלין עם אריאל בית הלחמי/אתר רשמי, עמוס בן גרשום / לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully