וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלייז'ה בריאנט חתם לשתי עונות

23.7.2019 / 8:44

הצהובים ממשיכים בבניית הסגל וצירפו את הגארד (24) שהצטיין בעונה החולפת בהפועל אילת. אמר לאחר החתימה: "אסיר תודה לשחק במועדון היסטורי כזה". ספרופולוס: "הוא מתאים למנטליות שלנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים את הזכייה באליפות

מכבי תל אביב ממשיכה לבנות את הסגל שלה: הצהובים החתימו היום (שלישי) את אלייז'ה בריאנט (24, 1.96 מטר) לשתי עונות. הגארד ששיחק בעונה החולפת בהפועל אילת היה אחד מהשחקנים הבולטים בליגת העל בעונת הבכורה שלו, והוא צפוי להיות מחליפו של מייקל רול, שככל הנראה יעזוב.

בריאנט, שדחה הקיץ הצעה מפרטיזן בלגרד, אמר אחרי החתימה: "אני מגיע למכבי נרגש מאוד ואסיר תודה לשחק במועדון היסטורי כזה. אוהדים, הגיע הזמן להתרגש - בואו נעשה משהו מיוחד". המאמן יאניס ספרופולוס הוסיף: "הוא סקורר נהדר עם אישיות נפלאה ומתאים בדיוק למנטליות של מכבי. שחקן כשרוני נוסף שמצטרף אלינו במטרה לעזור לקבוצה להשיג את מטרותיה. ברוך הבא למשפחת מכבי".

הגארד נבחר לחמישיית העונה הסדירה בליגת העל והעמיד ממוצעים של 17.6 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. יש לזכור שזאת הייתה העונה הראשונה שלו באירופה, ולפני כן הוא שיחק במכללת בריגהאם יאנג בה רשם ממוצעים של 15.1 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק.

הצהובים סימנו את בריאנט כבר בתחילת ינואר, אחרי שהאחרון הרשים בניצחון הביתי על הפועל אילת. במכבי החשיבו אז את בריאנט לשחקן בעל פוטנציאל רב, שיכול להפוך למשמעותי גם בקנה מידה של יורוליג בעתיד. במבט לאחור, זה היה המשחק שחיבר את בריאנט למכבי תל אביב. הוא קלע 20 נקודות, להן הוסיף ארבעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים, והמאמן יאניס ספרופולוס התרשם מיכולתו ואמר לסובבים אותו כי הוא בנוי לרמות הגבוהות.

עוד בנושא

לידיעה על מועמדותו של אלייז'ה בריאנט למכבי תל אביב
פורסמו טורנירי ההכנה והיריבות של מכבי תל אביב: פנאתינייקוס, מילאנו ופנרבחצ'ה
פורסם לוח המשחקים של היורוליג: מכבי תל אביב פותחת עם שני משחקי חוץ

אלייז'ה בריאנט מוצג כשחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מאילת ליד אליהו. אלייז'ה בריאנט/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully