וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה ממתינה: האם שחקן מהצ'מפיונשיפ יודיע מחר על יציאתו מהארון?

בעקבות הפרסום לפיו כוכב מהפרמיירליג מעוניין להודיע על היותו הומוסקסואל, עמוד טוויטר שהתחיל לתפוס תאוצה צובר עניין רב

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרנק למפארד מדבר כמאמן צ'לסי

פרשת כוכב הפרמיירליג שרוצה לצאת מהארון ממשיכה לזכות לתגובות רבות באנגליה. כזכור, אתמול (שני) ה'סאן' האנגלי דיווח על רצונו של אחד משחקני הפרמיירליג לצאת מהארון, אבל גם הוסיף שהמועדון של אותו שחקן חושש מתגובת האוהדים כלפיו. בנוסף, בעקבות הפרסום, עמוד טוויטר בשם "הכדורגלן הגאה" בו שחקן מסוים מהצ'מפיונשיפ (ליגת המשנה באנגליה) טוען שהוא מעוניין לצאת מהארון, התחיל לתפוס תאוצה.

אותו העמוד, שנפתח בתחילת יולי, כבר עומד כרגע על קרוב ל-50 אלף עוקבים ונעוץ בו ציוץ עם התאריך של מחר - יום רביעי, ה-24.7.2019, תאריך בו רבים חושבים שהשחקן והמועדון שלו צפויים להודיע יחד על היותו הומוסקסואל. אין אף אישור רשמי לכך שהעמוד אמיתי, אבל באנגליה מעריכים שהוא אכן שייך לשחקן מהליגה השנייה באנגליה שצפוי לכנס מסיבת עיתונאים בימים הקרובים.

בינתיים, מאמן ברנלי, שון דייץ', היה הראשון להגיב פומבית לעניין בראיון ל'גרדיאן' והוא הביע תמיכה: "אין שום דבר שמונע מגבר מגאה להיות כדורגלן טוב" אמר, אבל הדגיש שהוא יבין מדוע חלק מהם לא ירצו שהדבר ייצא לציבור: "חשבתם שאולי הם לא רוצים שכולם ידעו מזה? תדמיינו את הרעש שיהיה סביבם, זה לא דבר קל ואולי הם לא רוצים בזה. בכל מקרה, אני יכול להבטיח שבחדר ההלבשה שלי לא תהיה עם זה שום בעיה".

שון דייץ' מאמן ברנלי. רויטרס
"יכול להבטיח שבחדר ההלבשה שלי לא תהיה שום בעיה עם זה". שון דייץ'/רויטרס

למרות הרצון העז באנגליה לשוויון ולהכללת קהילת הלהט"בים כחלק פעיל מהמשחק, אף גבר לא יצא עד היום מהארון כשחקן בליגה הראשונה, וזאת למרות שמועות חוזרות בשנים האחרונות על יותר משחקן גאה אחד שמשחק בליגה האנגלית הבכירה. יש לזכור שהתקדים דווקא כן הגיע מאנגליה: הכדורגלן הראשון בהיסטוריה שיצא מהארון היה ג'סטין פשנו, שבשנת 1990 התוודה על נטיותיו והתאבד במאי 1998 אחרי שהסתבך במספר פרשות.

שמות מוכרים נוספים הם תומאס היצלספרגר, שחקן נבחרת גרמניה לשעבר, שיצא מהארון אחרי פרישתו ב-2014, שחקן נבחרת ארצות הברית ולידס יונייטד לשעבר רובי רוג'רס שהפך לשחקן הגאה הראשון שמשחק בליגה מקצוענית בצפון אמריקה, והחלוץ האוסטרלי אנדי ברנן שהכריז על נטייתו המינית במאי האחרון.

הציוץ של עמוד "הכדורגלן הגאה", יחד עם התאריך של מחר - 24.7.2019

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully