וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.7: צ'אבי סימונס חתם בפריס, האדסון אודוי נשאר בצ'לסי

זמן קצר אחרי שנפרד מברצלונה, הילד בן ה-16 חתם עד 2022 באלופת צרפת. האדסון אודוי סיכם על חוזה חדש בבלוז, שיא העברות לניוקאסל

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* ניוקאסל הודיעה באופן רשמי על החתמתו לשש שנים של ז'ואלינטון. הזברות ישלמו בסביבות 45 מיליון יורו להופנהיים עבור החלוץ הברזילאי.

* זמן קצר אחרי שנפרד מברצלונה, צ'אבי סימונס ילד הפלא של ברצלונה (16) חתם רשמית עד 2022 בשורות פריס סן ז'רמן.

* סביליה הודיעה על החתמתו של נמניה גודל (27). הקשר הסרבי ששיחק בעבר גם באייאקס וספורטינג ליסבון, סיכם עם גוואנגז'ו אברגרנדה על עזיבה וחתם בסביליה לארבע שנים.

* בנפיקה מכרה לאל הילאל את חלוץ נבחרת פרו, אנדרה קאריו (28). לפי התקשורת במולדתו, הסעודים שילמו על קאריו 9.2 מיליון יורו ובנפיקה גם תקבל 30 אחוז מהמכירה הבאה שלו.

* זה רשמי: נביל פקיר חתם בריאל בטיס. הצרפתי חתם עד 2023 תמורת 19.75 מיליון יורו ששולמו לליון. כזכור, לפני בדיוק שנה הקבוצה הצרפתית דרשה 70 מיליון יורו על פקיר.

* פיליפה לואיס הברזילאי, שעזב את אתלטיקו מדריד בתום העונה האחרונה, חתם בפלמנגו. לואיס, שגדל כאוהד פלמנגו אבל מעולם לא שיחק שם, יחבור לראפיניה שעבר אל מועדון הפאר הברזילאי מבאיירן מינכן.

* כריסטוף ז'אלה, המגן הימני בן ה-35 ששיחק בפריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת בין היתר, סיים את חוזהו בניס וחתם לעונה אחת באמיין.

* פול נארדי, 25, לשעבר שוער הנבחרת הצעירה של צרפת ומי ששיחק בסרקל ברוז' בשלוש העונות האחרונות כמושאל ממונאקו, חתם לארבע שנים בלוריין מהליגה הצרפתית השנייה.

שמועות

* קאלום האדסון אודוי, שרק בינואר הגיש בקשת שחרור מצ'לסי כדי לעבור לבאיירן מינכן, סיכם על הארכת חוזהו אצל הבלוז ויחתום על חוזה לחמש שנים תמורת 100 אלף ליש"ט לשבוע. כך מדווח ב-BBC.

* ב"אס" מדווחים שארסנל הגיעה לסיכום עם ריאל מדריד על שאילתו של הקשר דני סבאיוס.

* קשר נבחרת גרמניה הצעירה והופנהיים נאדים אמירי צפוי לעבור לבאייר לברקוזן אחרי שהגיע איתה לסיכום. לברקוזן תשלם את דמי השחרור של אמירי שעומדים על 14 מיליון יורו.

* באיירן מינכן לא מוותרת על לירוי סאנה ולפי הדיווחים האחרונים המועדון נמצא במגעים עם הסביבה של הקשר, שעדיין לא הכריע לגבי עתידו.

* מנצ'סטר יונייטד הציעה לספורטינג ליסבון 56 מיליון ליש"ט תמורת ברונו פרננדש, אבל הפורטוגלים דורשים 70 מיליון ולא מוכנים לרדת במחיר.

* עוד מהשדים האדומים: אולה גונאר סולשיאר מעוניין בפאולו דיבאלה מיובנטוס, שעשויה להסכים למכור אותו, אך תדרוש בין 90-70 מיליון ליש"ט בתמורה לארגנטינאי.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
70-90 מיליון יורו. דיבאלה/רויטרס

* הצעה נוספת של ארסנל על ווילפריד זאהה נדחתה: הפעם קריסטל פאלאס סירבה ל-65 מיליון ליש"ט והשאלת ריס נלסון לעונה.

* מספר קבוצות פרמיירליג הביעו עניין במוקטר דיאקבי מוולנסיה, הספרדים דורשים 40 מיליון יורו בתמורה.

* ריאל מדריד דחתה שש הצעיות עבור מרקו אסנסיו במהלך הקיץ. הקשר/חלוץ בן ה-23 לא הרשים במהלך העונה החולפת, אבל למרות זאת לבלאנקוס אין כוונה לשחררו.

* פטריק קוטרונה שוקל את עתידו במילאן לאור ההתעניינות שוולבס הביעה בו. החלוץ בן ה-21 מוערך ב-25 מיליון יורו על ידי מילאן, שרוצה למכור שחקנים על מנת שתוכל לרכוש אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully