וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תכירי, הבאנקר הכי גדול בהרכב של סלטיק

הוא נולד בגלזגו, הוא גדל במועדון מגיל 8 והוא לא מפסיק לעבוד. קאלום מקגרגור שיחק יותר דקות מכל שחקן אחר בעולם בעונה שעברה

צילום ועריכה: קובי אליהו

סלטיק צירפה בשבועות האחרונים שלושה שחקני הגנה - חאתם עבד אלחמיד, כריסטופר ז'וליאן ובולי בולינגולי - עליהם היא שילמה יותר מ-11 מיליון ליש"ט. בשנה שעברה היא רכשה את אודסון אדואר המצוין תמורת כ-9 מיליון ליש"ט וגם אוליבייה נצ'אם שהגיע ממנצ'סטר סיטי לפני שנתיים ועלה 4.5 מיליון ליש"ט.

הקבוצה הסקוטית מוציאה כמעט מדי שנה סכומי העברה שנעים סביב 8-13 מיליון ליש"ט ואלו מסייעים לה לשמור על ההגמוניה המוחלטת שלה בליגה המקומית בעונות האחרונות. אלא שאחד השחקנים החשובים של הקבוצה כלל לא עלה לה כסף. ואם מכבי תל אביב אכן תפגוש את סלטיק, הצהובים ילמדו מי הבאנקר של ניל לנון בהרכב, "השם הראשון שהוא כותב על הלוח".

עוד בנושא:
אריק סאבו חתם בפתיח קראגומורוק הטורקית
אם תעבור את קלוז', מכבי עשויה לפגוש את סלטיק
גבריאל תמאש חזר למחנה האימונים של הפועל חיפה

קאלום מקגרגור. עיבוד תמונה
לא מפסיק לעבוד. קאלום מקגרגור/עיבוד תמונה

קאלום מקגרגור הצטרף לסלטיק בגיל 8, ו-18 שנים לאחר מכן הוא עדיין שם. מלבד עונת השאלה בנוטס קאונטי האנגלית, הוא בילה את כל הקריירה בלבישת מדי ההופס. אם מישהו לא הבין עד כמה הוא חשוב, אתמול פורסמו ב"מארקה" הספרדי נתונים שלא משאירים מקום לספק.

מקגרגור בן ה-26 שיחק בעונת 2018/19 יותר דקות מכל שחקן אחר בעולם. 69 משחקים במדי סלטיק ונבחרת סקוטלנד וכמות כמעט בלתי נתפסת של 5,894 דקות - 85.4 למשחק.

מקגרגור הקדים את דיילי בלינד (אייאקס) שרשם בעונה שעברה 5,819 דקות משחק ואת רובן דיאס (בנפיקה) ששיחק 5,790 דקות. לשם השוואה, פיליפה קוטיניו אמנם שותף ב-70 משחקים של ברצלונה ונבחרת ברזיל, אבל רשם רק 4,442 דקות והוא נמצא הרחק מאחור.

עוד בוואלה!

אם תעבור את קלוז', מכבי תל אביב תפגוש את סלטיק או נומה קאליו

לכתבה המלאה
קאלום מקגרגור. AP
לא מפסיק לעבוד. קאלום מקגרגור משחק מול מסי/AP

מקגרגור משחק במרכז הקישור או מעט יותר קדימה. משחק, ולא מפסיק לעבוד. את הפריצה הגדולה שלו הוא ערך תחת ברנדן רוג'רס ואולי בגלל זה, לאחרונה עלו שמועות באנגליה שלסטר סיטי רוצה אותו ותהיה מוכנה לשלם עבורו כ-17 מיליון ליש"ט. הצעה קונקרטית עדיין אין, והקשר שנולד וגדל בגלזגו, עדיין כאן. כמעט מיותר לציין שבשני המשחקים הרשמיים היחידים העונה, מול פ.ק. סראייבו במוקדמות ליגת האלופות, הוא השלים 180 דקות.

"לא יפתיע אותי אם נקבל הצעה גבוהה כי קאלום שחקן ברמה הכי גבוהה שיש", אמר ניל לנון בסוף השבוע, "אנחנו מנסים לעשות את הצעדים הנכונים כדי להשאיר אותו פה. הוא שחקן מבריק, פשוט מבריק. יכול להיות שאנשים לוקחים את מה שהוא עושה פה כמובן מאליו, אבל זה לא פשוט לעלות למשחק אחר משחק ולשמור על אותה רמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully