וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריאנו ריברה ורוי האלאדיי הוצגו בהיכל התהילה של הבייסבול

הקלוזר האגדי הודה לקהל העצום שהגיע ולחבריו ביאנקיז, אלמנתו של המגיש שמת בתאונת מטוס לפני כשנתיים נשאה דברים בשמו. מלבדם נכנסו עוד ארבעה חברים חדשים להיכל, כולל מייק מוסינה ואדגר מרטינס

החברים החדשים בהיכל התהילה של הבייסבול 2019. AP
מחזור 2019/AP

שישה חברים חדשים נכנסו הלילה (בין ראשון לשני) להיכל התהילה של הבייסבול.

הקלוזר הטוב בכל הזמנים, מריאנו ריברה, הוביל את מחזור 2019 לקופרסטאון ובאופן הולם, "סגר" את הטקס אחרי שסגר עבור היאנקיז 652 משחקים במשך 19 עונות, כולל 13 הופעות אולסטאר ושבע הופעות בוורלד סירייס, מתוכן זכה בחמש טבעות אליפות.

ריברה סיפר שכילד חלם להיות כמו פלה והודה לחבריו ליאנקיז, שעזרו לו ללמוד אנגלית כאשר הגיע לראשונה מפנמה לארצות הברית ולא ידע מילה. "כשהגשתי ביאנקי סטדיום, הרגשתי כאילו 55 אלף אנשים זורקים את הכדור יחד איתי. בלי התמיכה שלכם, האוהדים, לא הייתי מסוגל לעשות זאת", פנה ריברה לאומת היאנקיז.

מי שעוד ריגשה במיוחד הייתה ברנדי האלאדיי, אלמנתו של המגיש האדיר רוי, שמצא את מותו בתאונת מטוס קל לפני קצת פחות משנתיים. האלאדיי נלחמה בדמעות כאשר עלתה אל הפודיום להציג את בעלה המנוח בהיכל התהילה: "ידעתי שאבכה. אני מודה לכולם שהגעתם", אמרה. "כל כך הרבה אנשים כאן והענקתי כל כך הרבה חיבוקים. אני יודעת שרוי היה רוצה לשבת כאן לצד שחקנים כל כך גדולים. תודה שלימדתם אותו ותמכתם בו כל הקריירה. זה לא המקום שלי להעניק נאום. זה בשבילו".

מלבד השניים הללו, אל ההיכל נכנסו השנה גם מייק מוסינה, אדגר מרטינס, הרולד ביינס וקלוזר נוסף, לי סמית'. כ-55 אלף צופים הגיעו לטקס, הכמות השנייה בגובהה אי פעם בטקס הצגת שחקנים בהיכל התהילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully