וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: אדם פיטי ניפץ את שיא העולם ב-100 מטר חזה

הבריטי הפך לראשון שמצליח לרדת מ-57 שניות כשקבע 56.88: "אין מילה אחרת חוץ ממדהים". אוסטרלית בת 18 הדהימה את לדקי, הורטון סירב לעמוד על הפודיום לצד סון הסיני במחאה

השחיין הבריטי אדם פיטי. רויטרס
השחיין הבריטי אדם פיטי/רויטרס

השחיין הבריטי אדם פיטי ניפץ היום (ראשון) את שיא העולם ב-100 מטר חזה במסגרת אליפות העולם בשחייה בדרום קוריאה, כשהפך לראשון אי פעם שיורד מ-57 שניות במשחה. פיטי קבע שיא מדהים של 56.88 שניות בחצי גמר האליפות, והאלוף האולימפי, הבלתי מנוצח במשחה הזה בחמש השנים האחרונות בתחרויות הגדולות, שיפר את השיא שלו שקבע בשנה שעברה בגלזגו - 57.10 שניות.

"אין מילה אחרת לתאר את זה מלבד "מדהים'", אמר פיטי, "אני רודף אחרי זה שלוש שנים, מאז שנגעתי ראשון בקיר בריו ב-2016, מאז ידעתי בכל פעם שאני יכול לעשות את זה מהר יותר".

400 חופשי, נשים: איארנה טיטמוס הדהימה את האלופה האולימפית קייטי לדקי. האוסטרלית בת ה-18 זכתה במדליית הזהב עם זמן של 3:58.97 דקות, והקדימה את לדקי (3:59.97), שחיפשה תואר רביעי רצוף באליפות העולם במשחה הזה.

400 חופשי, גברים: הסיני סון יאנג זכה במדליית זהב רביעית ברציפות באליפות העולם במשחה אחרי שעבר את המרחק בזמן של 3:42.44 דקות, אבל מירב העניין היה סביב מי שסיים שני במשחה, מק הורטון האוסטרלי, שסירב להצטלם על הפודיום לצדו של הסיני, שנתפס בעבר על שימוש בסמים.

השחיין האוסטרלי מק הורטון במחאה מול השחיין הסיני סון יאנג. רויטרס
הורטון, לא על הפודיום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully