וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 40, מני פאקיאו שוב אלוף העולם: "היה לי כיף"

המתאגרף הפיליפיני עשה זאת שוב, כשגבר על קית' טורמן בלאס וגאס והוכתר לאלוף בשמונה משקלים שונים: "מרגיש מבורך, חושב שאלחם גם בשנה הבאה"

התאגרף הפיליפיני מני פאקיאו שוב אלוף העולם. רויטרס
עוד חגורה לאוף. פאקיאו/רויטרס

מני פאקיאו עשה זאת שוב: המתאגרף הפיליפיני בן ה-40 גבר הלילה (בין שבת לראשון) על קית' טורמן וזכה בתואר אלוף העולם מטעם ה-WBA במשקל מעורב. הוא הפך לאלוף במשקל מעורב (עד 67.5 ק"ג, בין קל לבינוני) הכי מבוגר בהיסטוריה, כשניצח בלאס וגאס בנקודות את מי שהיה עד הלילה בלתי מנוצח.

לפני הקרב טורמן התרברב והבטיח "לשלוח את פאקיאו לפרישה", אבל הוא ספג מהלומה שהפילה אותו ארצה כבר בסיבוב הראשון. בהמשך התאושש, הקרב הלך עד הסוף, עד להכרעה בנקודות לטובת הפיליפיני הבלתי נגמר. "ידעתי שזה צמוד", אמר בסיום האמריקאי, שצעיר מפאקיאו בעשור וחיפש ניצחון 30 ברציפות בקריירה, "הוא עשה לי נוקדאון בסיבוב הראשון ונהנה מהמומנטום. זה היה לילה נהדר של איגרוף".

פאקיאו, שאחרי הניצחון הלילה הוכתר כאלוף העולם בשמונה משקלים שונים, השתתף בקרב ה-71 שלו בקריירה. הוא רשם שבעה הפסדים, אבל ארבעה מהם הגיעו ב-11 הקרבות האחרונים (עד הקרב הלילה), כשהוא כבר מעבר לשיאו. עם זאת, הוא מתעקש ש"היה ליף כיף הלילה", "אני מרגיש מבורך", ולדבריו, "אני חושב שאלחם גם בשנה הבאה", אחרי שניצח יריב שהיה לו יתרון גיל, גובה, משקל ומוטת ידיים.

המתאגרף הפיליפיני מני פאקיאו מול קית' טורמן. רויטרס
מול יריב שמחזיק ביתרון גיל, משקל, גובה. פאקיאו/רויטרס
מעריצים של מני פקיאו, פיליפינים. רויטרס
חגיגות בפיליפינים/רויטרס
קוואי לאונרד. רויטרס
עוד אלוף בקהל. לאונרד/רויטרס
המתאגרף פלויד מייוות'ר. רויטרס
צופה בעניין. מייוות'ר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully