וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל חיפה והפועל כפר סבא ניצחו, עירוני קרית שמונה הובסה

קבוצות ליגת העל ממשיכות לשחק במחנות האימונים בחו"ל: אלמוג בוזגלו וגיא חדידה כבשו ב-0:2 של האדומים מהכרמל, העולה החדשה גברה 1:3 על לגיונוביה וקרית שמונה הפסידה 3:0 למ.ט.ק בודפשט. הפסדים גם לאשדוד ונס ציונה

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

בווידאו: הפועל חיפה פותחת עונה

הפועל חיפה קיימה הערב (שבת) את משחקה השני במחנה האימונים ברומניה והשיגה ניצחון נוסף, הפעם 0:2 על מיובני מהליגה המקומית השנייה. מהראן לאלה, שכבש צמד כמחליף מול גלוריה בוזאו במשחק הקודם, פתח הפעם ב-11 אבל לא מצא את הרשת, כשהבלם ניסו קפילוטו שימש כמגן שמאלי בעקבות פציעתו של אלי בלילתי ושער שלו נפסל. את השערים כבשו המחליפים אלמוג בוזגלו (63) וגיא חדידה (82). עומאר עבאדי הצעיר הורחק לקראת הסיום.

הבעלים יואב כץ סיכם: "היום הקבוצה שיחקה בשיטה שונה של ארבעה שחקנים בהגנה וחשוב לתרגל שתי שיטות. המשחק היום היה הרבה יותר טוב בהשוואה למשחק הראשון שקיימנו. בסך הכול הניצחון מוצדק, היה משחק בשליטה מוחלטת שלנו והיריבה הרומנית בעטה אולי פעם אחת למסגרת שלנו".

הרכב הפועל חיפה: יסמין בוריץ', דור מלול, גבריאל תמאש, בן והבה, ניסו קפילוטו, קווין טאפוקו, גל אראל, גילי ורמוט, נס זמיר, מהראן לאלה, עדן בן בסט.

אלמוג בוזגלו שחקן הפועל חיפה. מערכת וואלה!
נכנס כמחליף וכבש. אלמוג בוזגלו/מערכת וואלה!

עירוני קרית שמונה הובסה 3:0 על ידי מ.ט.ק בודפשט במשחקה השלישי והאחרון במחנה האימונים בסלובקיה. היריבה ירדה לליגה השנייה בהונגריה בסיום העונה הקודמת והיא המועמדת הבכירה לעלייה.

הרכב עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, יובל לוין, עידן נחמיאס, מרכוס דיניז, אורי מגבו, וובה בראון, סמואל בראון, ג'יימס אדניי, איסמעיל ריאן, ג'ון רואיס, קיליאן שרידן.

seperator

מ.ס. אשדוד, שהחלה את מחנה האימונים שלה בסלובניה עם ניצחון, הפסידה הערב 2:0 למזוקובשד זורי שסיימה במקום השישי בליגה ההונגרית הבכירה. טימותי אוואני, בלם נבחרת אוגנדה שחתם לפני שישה ימים, עדיין לא שותף.

seperator

הפועל כפר סבא ניצחה 1:3 את לגיונוביה מהליגה השלישית בפולין, במשחק ההכנה השני שלה במחנה האימונים בפולין. דן עזריה כבש צמד והקפטן עומר פדידה הוסיף. "אנחנו ממשיכים להתחבר", אמר המאמן אופיר חיים. "חסרים לנו עוד כמה שחקנים להשלמת הסגל, אבל בסך הכול אני די מרוצה".

הקשר דן עזריה שכבש צמד הערב ועומד על שלושה שערים בשני משחקים: "הקבוצה מתגבשת ומתחילים להבין מה אופיר מצפה מאיתנו. אני שמח על השערים שנותנים לי הרבה ביטחון להמשך".

הרכב הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, נועם גמון, סודיק אטנדה, ג'ניה ברקמן, נירן רוטשטיין, לב כהן, דן עזריה, יהב אפריאט, עומר פדידה, בובקאר טראורה, בנג'מין קוקו.

עומר פדידה (מימין) עם דן עזריה שחקני הפועל כפר סבא. אתר רשמי הפועל כפר סבא, אתר רשמי
הכובשים של כפר סבא. עומר פדידה, מימין, עם דן עזריה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל כפר סבא

העולה החדשה סקציה נס ציונה ערכה את משחק ההכנה הראשון שלה במחנה האימונים בבולגריה והפסידה 1:0 לא.א.ל לימסול הקפריסאית. גבורג גזריאן הארמני הכריע בדקה ה-35 אחרי מסירה לא טובה של השוער רועי בייגל. עומרי גלזר, שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה ונחת בבולגריה אתמול, צפה מהצד בחבריו החדשים. עמיר תורג'מן בחן את הבלם האלבני-מקדוני אמיר בילאלי, החלוץ הסנגלי קאלידו ירו והחלוץ הצרפתי אריסטוט מדיאני.

הרכב סקציה נס ציונה: רועי בייגל, בן סיטלקול, איתי עוזרי, אמיר בילאלי, רז נחמיאס, סאיקו טורה, אילון ירושלמי, רז יצחק, אופיר מזרחי, ארסיטוט מדיאני, קאלידו ירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully