וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין אייאקס לליגה האירופית: מכבי תל אביב לקראת ההגרלה ביום שני

עוד לפני המשחק הראשון מול קלוז', הצהובים יגלו מול מי ישחקו בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, צומצמו היריבות האופציונליות בליגה האירופית, במקרה של הדחה. גם סלטיק "הישראלית" ואימת הפועל באר שבע בין האפשרויות

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב לקראת אלוף האלופים

עוד לפני משחקה הראשון מול CFR קלוז' בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, מכבי תל אביב תדע מחר (שני, 13:00) מי תהיה היריבה הבאה שלה, אם תצליח לעבור את הרומנים. אלופת ישראל לא תהיה מדורגת בהגרלת סיבוב המוקדמות השלישי (המשחק הראשון ב-6-7 באוגוסט והגומלין בחלוף שבוע) וכך היא יכולה להיתקל ביריבה הכי חזקה בשלב זה: אייאקס אמסטרדם, אלופת הולנד שהגיעה עד לחצי הגמר בעונה שעברה.

אייאקס מכרה את מתייס דה ליכט ליובנטוס ואת פרנקי דה יונג לברצלונה, אבל היא עדיין היריבה שכל הקבוצות הלא מדורגות מקוות להימנע ממנה. הקבוצה מאמסטרדם כבר פגשה את מכבי תל אביב במפעל זה, במסגרת שלב הבתים. זה קרה בעונת 2004/05, אז הצהובים הובסו 3:0 באמסטרדם ארנה וניצחו שבועיים לאחר מכן 1:2 ברמת גן מצמד של ברוך דגו. אייאקס פגשה קבוצה ישראלית גם ב-1999/00, אז גברה 0:3 על הפועל חיפה בקרית אליעזר בסיבוב השני של גביע אופ"א והפסידה בבית 1:0 בגומלין.

ברוך דגו שחקן מכבי תל אביב חוגג ניצחון על אייאקס. אריאל שליט, AP
זיכרונות טובים מאייאקס. ברוך דגו לאחר הצמד ב-2004/AP, אריאל שליט

פרט להולנדים, בין המדורגות ניתן למצוא גם את סלטיק של ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד, בהנחה שתעבור את נומה קאליו האסטונית, אימת מכבי חיפה מ-2016/17. אלופת סקוטלנד רשמה שישה משחקים מול קבוצות ישראליות (שלושה ניצחונות והפסד מול הפועל תל אביב, ניצחון והפסד מול הפועל באר שבע) ובשני מפגשי הנוקאאוט עברה שלב.

בהגרלה ממתינות גם פ.צ. קופנהאגן הדנית לניו סיינטס הוולשית, המנצחת בין דינמו זאגרב (הדיחה את הפועל באר שבע מהמפעל בעונה שעברה) לסבורטאלו המפתיעה מגאורגיה, המנצחת בין באטה בוריסוב לרוזנבורג והמנצחת במפגש בין אפואל ניקוסיה לסוטייסקה ניקשיץ' ממונטנגרו.

נזכיר כי אם מכבי תל אביב תודח על ידי קלוז', היא תעבור לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית וגם ההגרלה הזו תיערך באותו יום. היריבה שם תהיה אחת המפסידות בסיבוב השני של ליגת האלופות.

אחרי שהאפשרויות צומצמו, במקרה של הפסד היא תפגוש את אחת המפסידות במשחקים הבאים:

טרה פנה (סן מרינו) - סודובה (ליטא)
פיאסט גליביצה (פולין) - פ.צ ריגה (לטביה)
אררט (ארמניה) - לינקולן רד אימפס (גיברלטר)
ריקייאוויק (איסלנד) - לודוגורץ (בולגריה)
טורשאבן (איי פארו) - לינפילד (צפון אירלנד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully